[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، مؤسسه دارالثقلین امام عصر با هدف تربیت طلاب بصیر انقلابی برای دوره خارج فقه و اصول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ طلبه می پذیرد. اتمام پایه ده و موفقیت در آزمون ورودی، التزام عملی به ولایت فقیه و آرمان های جمهوری اسلامی، تعهد به رعایت ضوابط و مقررات مؤسسه و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، مؤسسه دارالثقلین امام عصر با هدف تربیت طلاب بصیر انقلابی برای دوره خارج فقه و اصول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ طلبه می پذیرد.

اتمام پایه ده و موفقیت در آزمون ورودی، التزام عملی به ولایت فقیه و آرمان های جمهوری اسلامی، تعهد به رعایت ضوابط و مقررات مؤسسه و اتمام دوره تحصیلی از شرایط پذیرش دوره خارج فقه و اصول مؤسسه دارالثقلین است.

از مزایا و امتیارات تحصیل در مؤسسه دارالثقلین امام عصر می توان به پذیرش در برنامه هدایت علمی تربیتی مرکز مدیریت، برگزاری کرسی های علمی و جلسات تخصصی، استفاده از اساتید مجرب در زمینه های آموزشی و پژوهشی، مشاوره های علمی و تربیتی برای طلاب، اعطای کمک هزینه تحصیلی و گواهی پایان دوه همچنین شرکت در دوره های مهارتی و کاربردی اشاره کرد.

علاقه مندان به نام نویسی در مؤسسه دارالثقلین امام عصر می توانند جهت نام نویسی به سامانه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://darolsaqalain.ir/ مراجعه کنند یا از ساعت ۹ تا ۱۴ با شماره ۰۹۱۰۴۶۴۳۶۲۰ و ۳۷۸۴۱۵۴۱ تماس گیرند./۱۳۲۴/پ۳۰۳/ف

مؤسسه دارالثقلین برای دوره خارج فقه و اصول طلبه می پذیرد

[ad_2]