دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با قاچاق کالا باید در دستور کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم قرار گیرد چرا که قم به عنوان محور مواصلاتی ۱۷ استان می‌تواند در این راستا نقش قابل توجهی را ایفا کند. احمد امیرآبادی فراهانی امشب در سیزدهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در […]

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با قاچاق کالا باید در دستور کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم قرار گیرد چرا که قم به عنوان محور مواصلاتی ۱۷ استان می‌تواند در این راستا نقش قابل توجهی را ایفا کند.

احمد امیرآبادی فراهانی امشب در سیزدهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بانک‌های خصوصی منابع مردم را در اختیار دارند اظهار کرد: این بانک‌ها باید در شرایط رکود کنونی در مباحث اقتصادی به دولت و کارآفرینان کمک کنند تا بتوانیم از رکود عبور کنیم.

وی افزایش اشتغال و تولید را نیازمند توسعه بازارهای بین‌المللی و افزایش صادرات دانست و اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های مهم نظام است که باید در دستور کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم قرار گیرد چرا که قم به عنوان محور مواصلاتی ۱۷ استان می‌تواند در این راستا نقش قابل توجهی را ایفا کند.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فعال‌سازی صنعت ساختمان راهکاری برای رفع برخی از مشکلات اقتصادی است چرا که با گسترش ساخت و سازها افزایش اشتغال و تبادل کالا انجام می‌شود.

وی از همکاری نکردن بانک‌های خصوصی در ارائه تسهیلات رونق تولید گلایه کرد و گفت: علل این موضوع باید توسط مسؤولان استانی و ملی پیگیری شود.

امیرآبادی با اشاره به اینکه بانک‌ها در برخی از نقاط استان قم حضور پررنگی ندارند، مطرح کرد: ایجاد شعب جدید در برخی از مناطق استان همانند پردیسان باید مورد توجه بانک‌ها قرار گیرد و در این راستا مجوزهای لازم از بانک مرکزی دریافت شود.