آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: این فضای به اصطلاح مجازی در حقیقت فضای حقیقی است، ما حق نداریم بگوییم که این فضا، فضای مجازی است، وقتی در اینجا نقل و انتقال اندیشه میسر است و فکر و اندیشه منتقل و به واسطه آن جوان متحول می‌شود فضا، فضای حقیقی است.  به […]

آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: این فضای به اصطلاح مجازی در حقیقت فضای حقیقی است، ما حق نداریم بگوییم که این فضا، فضای مجازی است، وقتی در اینجا نقل و انتقال اندیشه میسر است و فکر و اندیشه منتقل و به واسطه آن جوان متحول می‌شود فضا، فضای حقیقی است.

 به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسراء، وی در جلسه درس تفسیر خود به آسیب شناسی فضای رسانه ای کشور به ویژه فضای سایبری پرداخت و افزود: روحانیانی که توفیق تبلیغ را ندارند لااقل این فضای حقیقی را دریابند تا به واسطه حضور آن ها بیگانه نتواند سوءاستفاده کند.

آیت الله جوادی آملی در ادامه اختلاف ها را از نعمت های الهی دانست و بیان کرد: اگر اختلاف نباشد جهان فرسوده خواهد شد، اگر همه یکدست و یک استعداد داشتند جهان ویران می ‌شد، این اختلاف، نعمت الهی است، بنابراین هم باید نسبت به ذات اقدس الهی شاکر بود هم این نعمت را در جای خود صرف کرد.
وی هم چنین گفت: این خطاب جهانی اسلام و سلسله انبیاست که بشر از خاک است و خاک نسبت به خاک دیگر فضیلتی ندارد؛ یک وقت انسان می ‌گوید من از او بهترم، این باید بداند سخنگوی شیطان است.