فرمانده انتظامی قم گفت: باند ۶ نفره سارقان منازل در قم متلاشی و اعضای این باند دستگیر شدند و به ۲۸ فقره سرقت اعتراف کردند. سردار کاظم مجتبایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند سرقتی که توسط عوامل پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم متلاشی شده شامل ۶ تن بود که در بیش از […]

فرمانده انتظامی قم گفت: باند ۶ نفره سارقان منازل در قم متلاشی و اعضای این باند دستگیر شدند و به ۲۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار کاظم مجتبایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند سرقتی که توسط عوامل پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم متلاشی شده شامل ۶ تن بود که در بیش از ۴ استان فعالیت می کردند.
وی ادامه داد: تمامی سرقت هایی که توسط این باند صورت می گرفت مربوط به منازل بوده که اعضای این باند با کار اطلاعاتی پلیس آگاهی در استان قم دستگیر شدند.
به گفته وی، از ۲۸ فقره سرقت انجام شده توسط این باند، سه فقره سرقت در قم انجام شده و بقیه سرقت ها در سایر استان های کشور صورت گرفته است.
مجتبایی در ادامه با بیان این که پلیس قم موظف است با سارقانی که امنیت استان را برهم می زنند قاطعانه برخورد کند تصریح کرد: تامین امنیت یک کار جمعی است که با هماهنگی و هم افزایی که بین دستگاه های استان برقرار است شاهد امنیت بسیار خوبی در قم هستیم.
فرمانده انتظامی قم هم چنین با بیان این که از ابتدای سال جاری، ۴۶ باند سرقت توسط عوامل پلیس آگاهی قم متلاشی شده است گفت: اکثر این باندها غیر بومی بوده اند.
مجتبایی ادامه داد: حدود ۶۰ درصد از سرقت هایی که در استان قم به وقوع پیوسته، کشف شده است، سارقان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند و اجناس مسروقه تحویل مالباختگان شده است.