×
×

متن مکالمه اخطار شناور سپاه به رزم‌ناو انگلیسی منتشر شد

  • کد نوشته: 20396
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار امنیتی ـ دفاعی شهرکریمه، در پی انتشار فیلم کنترل یک یک نفتکش کشور انگلیس از سوی شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حضور یک رزم‌ناو انگلیسی، فیلم رصد هوایی و مکالمه شناور نیروی دریایی سپاه با این ناو انگلیسی نیز منتشر شد. بنابر این گزارش، زمانی که رزم‌ناو انگلیسی تصمیم‌ می […]

    متن مکالمه اخطار شناور سپاه به رزم‌ناو انگلیسی منتشر شد
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار امنیتی ـ دفاعی شهرکریمه، در پی انتشار فیلم کنترل یک یک نفتکش کشور انگلیس از سوی شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حضور یک رزم‌ناو انگلیسی، فیلم رصد هوایی و مکالمه شناور نیروی دریایی سپاه با این ناو انگلیسی نیز منتشر شد.

    بنابر این گزارش، زمانی که رزم‌ناو انگلیسی تصمیم‌ می گیرد در مأموریت نیروهای سپاه دخالت کند، شناور این نیرو به ناو انگلیسی دستور می‌دهد که در کار این شناورها دخالت نکند.

    لازم به ذکر است رزم‌ناو انگلیسی همان ناوی است که کشتی «استنا ایمپرو» را اسکورت می‌کرد؛ همان کشتی‌ای که در تاریخ ۲۸ تیر از سوی نیروی دریایی سپاه توقیف شد و البته در آن مأموریت نیز قصد دخالت داشت، اما باز هم در پی هشدار نیروی دریایی سپاه نتوانست مانع مأموریت این نیرو شود.

    بر اساس فیلم منتشر شده از مکالمه شناور سپاه با رزم‌ناو انگلیسی، ابتدا شناور ایرانی به رزم‌ناو مذکور اعلام می‌کند: «ناو انگلیسی اف۲۳۶! من شناور نیروی دریایی سپاه هستم. روی کانال ۰۸ دریایی با شما صحبت می‌کنم. آیا صدای من را می‌شنوید‌»؟ که ناو انگلیسی در پاسخ  می‌گوید:‌ «شناور نیروی دریایی سپاه! من ناو اف۲۳۶ هستم».

    این گزارش حاکی است، شناور نیروی دریایی سپاه خطاب به رزم‌ناو انگلیسی تصریح می‌کند:‌ «ناو جنگی اف۲۳۶! من شناور جنگی نیروی دریایی سپاه هستم. نفتکش «بریتیش هریتیج» تحت کنترل من قرار دارد. به تو دستور می‌دهم در مأموریت من دخالت نکن».

    فیلم رصد هوایی و مکالمه شناور نیروی دریایی سپاه با ناو انگلیسی را در ذیل ببینید!

     

     

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.