×
×

مجمع نمایندگان، پل ارتباطی میان طلاب و مرکز خدمات

  • کد نوشته: 32469
  • [ad_1] به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، رئیس و اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس با حضور در مرکز خدمات با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی دیدار و گفت و گو کردند. رئیس مرکز خدمات در این جلسه گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس سابقه درخشانی در […]

    مجمع نمایندگان، پل ارتباطی میان طلاب و مرکز خدمات
  • [ad_1]

    به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، رئیس و اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس با حضور در مرکز خدمات با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی دیدار و گفت و گو کردند.

    رئیس مرکز خدمات در این جلسه گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان فارس سابقه درخشانی در رسیدگی به مشکلات طلاب این استان داشته است و این کار ارزشمند و حکیمانه از بزرگان استان به شما ارث رسیده است.

    وی بیان کرد: انتظار داریم این فعالیت‌ها و خدمات شما با جدیت ادامه پیدا کند و ان شاء الله این خدمات هم گسترش پیدا کند و برای استان‌های دیگر هم نمونه شود.

    حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: مرکز خدمات در تلاش است از ظرفیت مراکز و نهادهای حوزوی برای خدمت به طلاب و گسترش خدمات استفاده کند و در نظر دارد گروه‌هایی جهادی مخصوص این خدمت ایجاد کند.

    وی تصریح کرد: مرکز خدمات برای انجام رسالت خود نیازمند تعامل و همکاری نمایندگان طلاب و فضلا است و مطمئناً این نوع تعامل باعث هم‌افزایی و ارائه خدمت بهتر و کیفی‌تر خواهد شد.

    رئیس مرکز خدمات با اشاره به رویکرد مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند به طلاب گفت: طلبه‌ای که ممتاز بوده و برای تحصیل مجد است نباید مانند دیگر طلاب دیده شود، لذا بر اساس رویکرد ارائه خدمات هدفمند، طلاب ممتاز بیشتر حمایت خواهند شد.

    وی با بیان اینکه مرکز خدمات برای تحقق رسالت و آرمان‌های حوزه تلاش می‌کند، عنوان کرد: مرکز خدمات تلاش می‌کند طلاب دغدغه کمتری داشته باشند تا با آرامش بیشتری به تحصیل بپردازند و استاد نیز دغدغه کمتری برای تدریس داشته باشد.

    حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: ما نیاز داریم جامعه هدف خود را بهتر بشناسیم و شما به عنوان نمایندگان طلاب و فضلای حوزه می‌توانید به ما در این زمینه کمک کنید. از طرف دیگر برخی از طلاب و اساتید به علت منیع الطبع بودن حاضر نیستند مشکلات خود را مطرح کنند و شما با ارتباطی که با بدنه حوزه دارید می‌توانید ارتباط ما را با طلاب افزایش دهید و برخی از مشکلات این افراد را به مرکز منعکس کنید.

    در ابتدای این نشست اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه استان فارس به بیان برخی از مشکلات طلاب و روحانیون به ویژه در زمینه معیشت پرداختند و برای همکاری با مرکز خدمات برای کاهش مشکلات طلاب اعلام آمادگی کردند./۱۳۵۰/د۱۰۲/ق

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.