×
×

با حضور آیت‌الله نوری همدانی
مجموعه پوستر آیه‌های اقتدار در قم رونمایی شد

  • کد نوشته: 3290
  • مجموعه پوستر آیه‌های اقتدار با حضور آیت‌الله نوری همدانی در سالن اجتماعات دارالشفاء رونمایی شد. به گزارش شهرکریمه مجموعه پوسترهای آیه‌های اقتدار با حضور آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در همایش حوزه انقلابی، پشتوانه علمی، معنوی و سیاسی نظام اسلامی در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء رونمایی شد. این پوسترها در مورد ایام […]

    مجموعه پوستر آیه‌های اقتدار در قم رونمایی شد
  • مجموعه پوستر آیه‌های اقتدار با حضور آیت‌الله نوری همدانی در سالن اجتماعات دارالشفاء رونمایی شد.

    به گزارش شهرکریمه مجموعه پوسترهای آیه‌های اقتدار با حضور آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در همایش حوزه انقلابی، پشتوانه علمی، معنوی و سیاسی نظام اسلامی در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء رونمایی شد.

    این پوسترها در مورد ایام دهه بصیرت است که به همت اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم طراحی و چاپ شده است.

    حمیدرضا عابدی مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهردار قم در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه‌های آیه‌های اقتدار در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌های این مجموعه توسط جوانان انقلابی با محوریت انقلاب اسلامی طراحی شده و از امروز به صورت گسترده در شهر مقدس اکران خواهد شد.

    وی ادامه داد: مجموعه‌هایی شبیه مجموعه آیه‌های اقتدار که توسط تعدادی از جوانان و گرافیست‌های انقلابی طراحی می‌شود را در مناسبت‌های دیگر هم خواهیم داشت.

    مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهردار قم در پایان خاطرنشان کرد: از این به بعد در سطح شهر برای طرح‌های تبلیغاتی ویژه مناسبت‌ها از مجموعه‌های طراحی شده توسط جوانان انقلابی علاقمند به فضاهای تبلیغاتی و گرافیکی استفاده خواهیم کرد تا دیگر کارهای سلیقه‌ای و اغتشاشات بصری که قبلا در شهر بود را شاهد نباشیم.

    رونمایی مجموعه پوستر آیه‌های اقتدار

    رونمایی مجموعه پوستر آیه‌های اقتدار

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.