[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، باشگاه سوهان محمد سیمای قم در تصمیمی غیرمنتظره اعلام کرد  به دوران حضور محسن حسن زاده در این تیم پایان داده است و سید وحید غیاثی هدایت این تیم را تا پایان فصل بر عهده خواهد داشت. در بیانیه سوهان محمد سیما آمده است:باشگاه سوهان محمد سیما اعلام می کند […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، باشگاه سوهان محمد سیمای قم در تصمیمی غیرمنتظره اعلام کرد  به دوران حضور محسن حسن زاده در این تیم پایان داده است و سید وحید غیاثی هدایت این تیم را تا پایان فصل بر عهده خواهد داشت.

در بیانیه سوهان محمد سیما آمده است:باشگاه سوهان محمد سیما اعلام می کند همکاری آقای محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما به پایان رسیده است و از امروز شنبه ۱۶ آذر ۹۸ مسئولیت فنی تیم سوهان محمد سیما بر عهده آقای سید وحید غیاثی است. این تصمیم توسط هیئت مدیره باشگاه محمد سیما و به دلیل مجموعه ای از عوامل فنی و غیر فنی اتخاذ شده است.

همچنین در ادامه این بیانیه اعلام شده است: سوهان محمد سیما از تلاش های آقای حسن زاده در دوران حضور بر روی نیمکت تیم سوهان محمد سیما در جهت اهداف تیم قدردانی و برای ایشان، موفقیت و سلامت آرزو می کند.

حامد اسماعیلی مدیر رسانه باشگاه سوهان محمد سیما در گفتگو با مهر با تایید این خبر اعلام کرد موضوع پایان کار محسن حسن زاده، امروز از سوی رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیما به وی اعلام شده است.

باشگاه سوهان محمد سیما در مورد جزئیات این تصمیم توضیح بیشتری نداده است. تیم سوهان محمد سیمای قم در جدول لیگ برتر فوتسال تیم پنجم جدول است و روز جمعه در بازی خارج از خانه در اصفهان برابر گیتی پسند این شهر سه بر دو شکست خورد.

[ad_2]