[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن حسن زاده سرمربی قمی فصل گذشته تیم فوتسال فرش آرای مشهد امسال به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فعالیت خواهد داشت. حسن زاده در پی مذاکره با رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه محمد سیما با وی به توافق رسید و سپس […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن حسن زاده سرمربی قمی فصل گذشته تیم فوتسال فرش آرای مشهد امسال به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فعالیت خواهد داشت.

حسن زاده در پی مذاکره با رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه محمد سیما با وی به توافق رسید و سپس با حضور در جلسه تمرینی تیم فوتسال محمد سیما در سالن شهید حیدریان قم به عنوان مدیر فنی به طور رسمی معارفه شد.

این در حالی است که محسن حسن زاده در سال‌های گذشته هدایت تیم‌های مختلفی در لیگ برتر را بر عهده داشته که از جمله آن می‌توان به شهرداری ساوه، حفاری خوزستان و فرش آرا اشاره کرد. وی در مقطعی نیز هدایت نمایندگان فوتسال قم در لیگ برتر را بر عهده داشت.

بدین ترتیب این مربی جوان و محبوب قمی این بار در قامت مدیر فنی به فوتسال قم بازگشته و در کنار سید مهدی غیاثی و سید وحید غیاثی مربیان تیم سوهان محمد سیما این تیم را همراهی خواهد کرد. فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران از تیرماه آغاز می‌شود.

تمرینات تیم سوهان محمد سیمای قم از آغاز ماه رمضان کلید خورده و در سالن شهید حیدریان قم در حال برگزاری است.

[ad_2]