معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: محور توسعه قم بر اساس گردشگری مذهبی است و باید با سرعت بیشتری به توسعه زیرساخت‌های گردشگری قم پرداخته شود. ، محسن بهشتی ظهر امروز در مراسم گشایش هتل جمیل واقع قم گفت: کارگروه گردشگری در ذیل برنامه‌های استان قم تشکیل شده است تا با هماهنگی مسؤولان امر […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: محور توسعه قم بر اساس گردشگری مذهبی است و باید با سرعت بیشتری به توسعه زیرساخت‌های گردشگری قم پرداخته شود.

، محسن بهشتی ظهر امروز در مراسم گشایش هتل جمیل واقع قم گفت: کارگروه گردشگری در ذیل برنامه‌های استان قم تشکیل شده است تا با هماهنگی مسؤولان امر بتوانیم با رفع مشکلات به توسعه زیرساخت‌های گردشگری بپردازیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: طی یک سال اخیر تصمیمات خوبی در شورای اسلامی شهر برای احداث واحدهای اقامتی و گردشگری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: طرحی برای این بلوار در نظر گرفته شده است تا با ساخت و ساز هتل‌های مختلف بتوانیم ۲۷ هزار تخت به ظرفیت تخت‌های گردشگری قم اضافه کنیم.

وی ادامه داد: نخستین هتل ۵ ستاره قم در زمین ۸ هزار متری قطعی شده است تا سرمایه گذار بتواند این هتل را در میدان معلم راه‌اندازی کند.

بهشتی با اشاره به اینکه همگرایی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در قم ایجاد شده است گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های مسؤول، تسهیل در امور سرمایه گذاری صورت گرفته است تا بتوانیم ماندگاری مسافر را در استان قم با افزایش تخت‌های اقامتی ارتقا ببخشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم بیان کرد: شهر قم یک شهر خدماتی است که بر روی شاخصه‌های خدمات و توسعه آن برنامه‌ریزی می کنیم تا بر اساس نیاز زائران خدمات ارائه کنیم.