[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده ظهر امروز در دیدار با رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، با تاکید بر اینکه این افتخاری برای همه است که خادم شهدا باشند اظهار کرد: ما آماده‌ایم بدون هیچ گونه کوتاهی هرچه در توان داریم در مسیر شهدا استفاده کنیم. وی […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده ظهر امروز در دیدار با رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، با تاکید بر اینکه این افتخاری برای همه است که خادم شهدا باشند اظهار کرد: ما آماده‌ایم بدون هیچ گونه کوتاهی هرچه در توان داریم در مسیر شهدا استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری ادواری کنگره شهدا در استان‌های مختلف فرصتی برای بدست آوردن آرشیو عظیمی از شهدا شده که باید برای ادامه کار از این ظرفیت‌ها و سوابق و تجربیات استفاده کرد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید مخاطب اصلی پیام شهدا جوانان باشند افزود: باید هوشمندانه عمل کنیم و جوانان را جذب فرهنگ شهدا کنیم که اگر اینطور نشود دشمن آنها را جذب خواهد کرد.

وی ضمن اعلام امادگی برای انتشار آرشیو مرتبط با شهدای روحانی موجود در دفتر تبلیغات بیان کرد: ستاد تبلیغ جنگ در قم دفتر تبلیغات بوده که اسناد آن جمع آوری شده و با ستاد کنگره شهدای استان تبادل خواهیم کرد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]