[ad_1] محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رشته تنیس روی میز پرمخاطب ترین رشته ورزشی راکتی در بین رشته‌های هم خانواده است و توسعه میزهای تنیس روی میز در پارک‌ها، برگزاری برنامه‌های همگانی و از همه مهم‌تر، مشارکت هیئت تنیس روی میز استان قم با آموزش و پرورش زمینه را برای تحول […]

[ad_1]

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رشته تنیس روی میز پرمخاطب ترین رشته ورزشی راکتی در بین رشته‌های هم خانواده است و توسعه میزهای تنیس روی میز در پارک‌ها، برگزاری برنامه‌های همگانی و از همه مهم‌تر، مشارکت هیئت تنیس روی میز استان قم با آموزش و پرورش زمینه را برای تحول رشته تنیس روی میز در قم مهیا کرد.

وی افزود: بدین ترتیب امروز تنیس روی میز در قم در چند باشگاه خصوصی فعال است و دختران و پسران علاقمندی را به سمت خود جذب کرده است. بر اساس همین جذب ، تیم های تنیس روی میز پایه استان قم توانسته اند در رویدادهای مختلف در سطح ملی نظیر مسابقات قهرمانی کشور و لیگ به نتایج بسیاری خوبی دست یابند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: شاید یکی از دلایل توسعه تنیس روی میز در قم سهل الوصول بودن آن باشد اما نباید از برنامه جهادی هیئت تنیس روی میز استان قم در ۳ سال اخیر برای توسعه این رشته در قم صرف نظر کرد به طوری که پیش از این ، تنیس روی میز قم در سطح کشور حرفی برای گفتن نداشت اما امروز قهرمانان جوانی دارد که می توانند در آینده در تیم ملی ایران افتخار آفرینی کنند.

عموییان بیان داشت: بازیکنان آینده دار و موفق امروز رده نوجوانان از استان قم شامل پویا وفایی و سید علی سجادیان به همراه بازیکنانی چون برادران محمد امین و محمد معین منتظری ،  محمد مهدی اسدی و چند بازیکن دیگر از جمله پینگ پنگ بازانی هستند که با وجود سن و سال کم در سطح کشور به موفقیت های قابل توجهی رسیده اند و این مدال آوران نوجوان، آینده تنیس روی میز قم را می سازند.

وی عنوان کرد: در بخش دختران، ساره احمدی به عنوان یک پینگ پنگ باز نوجوان به سطح اول کشور رسیده، در همین رده سنی زهرا رضا حاجی بیدگلی یکی از استعدادهای ما به شمار می رود  و تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان دختر قم نیز امسال در مسابقات منطقه ۶ کشور در همدان قهرمان شد.

[ad_2]