امام‌جمعه قم گفت: مددجویان کمیته امداد باید زکات رسیدن به توانمندی را پرداخت کنند و این افراد باید خادمان افتخاری کمیته امداد شوند تا دین خود را به این مجموعه ادا کنند.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید‌محمد سعیدی امروز در نخستین گردهمایی مدیران ارشد کمیته امداد که در سالن همایش‌های مجتمع حضرت معصومه(س) کمیته امداد استان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به وضعیت مردم اظهار داشت: انسان‌ها مخلوق خداوند بوده و خداوند از کسی که رضایت مردم را رقم بزند راضی است.

وی بابیان اینکه خداوند از بندگانی که مردم را خشمگین می‌کنند ناراضی است، افزود: نگاه ایجاد رضایت بندگان در کمیته امداد اگر تنها معطوف به ترحم و همراه با رفتارهای عاطفی باشد در مسیر خدمت‌رسانی قطعاً با مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد و نمی‌توانید با قضاوت عقل کارها را انجام دهید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز کرد: افرادی که به کمیته امداد مراجعه می‌کنند دارای شرایط خاصی هستند و برای رفع نیازها و مشکلات خود آبروی خود را گرو گذاشته‌اند که باید در برخورد با این افراد دقت لازم صورت گیرد، همچنین فرد مؤمن برای خدمت به نیازمندان باید حیا را مدنظر قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه کارمندان کمیته امداد باید با مراجعه شوندگان رفتار مناسب داشته و با صبر و حوصله برخورد کنند، عنوان کرد: دل‌شکستن گناه سنگینی است، باید اولویت‌های مدنظر مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) را در پیش گرفت که یکی از این اولویت‌ها توانمندسازی نیازمندان است.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد باید زکات رسیدن به توانمندی را پرداخت کنند و این افراد باید خادمان افتخاری کمیته امداد شوند تا دین خود را به این مجموعه ادا کنند.

وی با تأکید بر اینکه با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب کشور از پیچ‌های سخت در حال عبور است، گفت: ایشان انقلاب را تهدیدات مختلف حفظ کرده‌اند.