×
×

مددجوی یزدی طلبه نابغه حوزه علمیه شهر قم گردید

  • کد نوشته: 12864
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از یزد به نقل از کمیته امداد، فرزند مددجوی تحت پشتیبانی کمیته امداد استان یزد که ساکن شهرستان خاتم هست با پشتیبانی این نهاد به مدارج بالای علمی دست یافته و درس های حوزوی را به طور ارتقایی و جهشی خوانده و چندین سال جزء طلاب […]

  • مددجوی یزدی طلبه نابغه حوزه علمیه شهر قم شد

    به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از یزد به نقل از کمیته امداد، فرزند مددجوی تحت پشتیبانی کمیته امداد استان یزد که ساکن شهرستان خاتم هست با پشتیبانی این نهاد به مدارج بالای علمی دست یافته و درس های حوزوی را به طور ارتقایی و جهشی خوانده و چندین سال جزء طلاب ممتاز بوده هست و هم‌اکنون در سطح چهار حوزه مشغول تحصیل هست.
    رضا بعد از مرگ پدر در سال ۸۷ تحت پشتیبانی کمیته امداد خاتم جای گرفت و مشکلات و کمبودهای زندگی نتوانست علاقه او به تحصیل را تحت ثاثیر قرار دهد و در سال ۸۸ در سن ۱۵ سالگی با توجه به علاقه‌ای که به علوم دینی و درس ها حوزه داشت وارد حوزه علمیه شهر قم گردید.
    وی از بدو ورود به حوزه جزء طلاب ممتاز و استعدادهای برتر حوزه علمیه شهر قم شناخته گردید و زیادی از درس ها را به طور جهشی و با موفقیت پشت سر گذاشت.

    یادآور می گردد سه هزار و ۷۲۳ دانش‌آموز و ۶۱۶ دانشجو طی سال گذشته از خدمات و حمایت‌های تحصیلی کمیته امداد استان یزد بهره‌مند گردیدند و یک میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان برای تحصیل آنها هزینه گردید.
    ۱۴۹ ۱۴۹ دانشجوی تحت پشتیبانی در مقطع کاردانی، ۳۹۲ نفر کارشناسی، ۳۲ نفر کارشناسی ارشد، ۱۱ نفر دکترا و ۳۲ نفر حوزوی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه مشغول تحصیل می باشند.
    ۲۵ ۲۵ درصد دانشجوهای در دانشگاه‌های دولتی، ۲۳ درصد پیام نور، ۱۵ درصد دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۳ درصد غیرانتفاعی، ۱۰ درصد فنی و حرفه‌ای، ۹ درصد علمی کاربردی و پنج درصد در حوزه علمیه مشغول تحصیل می باشند.
    ۸۷ ۸۷ دانش‌آموز نابغه و استعداد برتر تحت پشتیبانی کمیته امداد استان یزد که ۶۰ درصد آنها دختر و ۴۰ درصد پسر می باشند از خدمات حمایتی و تحصیلی این نهاد استفاده می‌کنند.

    انتهای پیام

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.