مدیریت اجرایی تیم فوتبال بزرگسالان صبا با تأیید استاندار قم به مدت یک‌فصل به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، شب گذشته هیئت فوتبال استان قم با انتشار بیانیه‌ای از کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم به بخش خصوصی واگذار نشده و هیچ خبری درباره این تیم صحت ندارد.

پس از بررسی جلسه‌ای که طی یک هفته اخیر مذاکرات برای واگذاری یک‌ساله مدیریت اجرایی تیم بزرگسالان صبا به شرکت سیوان بنای پرشین به‌عنوان بخش خصوصی انجام گرفت و پیش‌نویس قرارداد هم امضاء شد که بعد از نشست‌های متعدد این قرارداد به تأیید رسید.

جلسه تأیید نهایی صبح امروز با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم به‌عنوان رئیس مجمع صبا٬ حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان، شاهین گل افروز رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سیوان بنای پرشین(حامی مالی صبا)، هومن افاضلی سرمربی صبا، علی‌اصغر مدیر روستا مدیر فنی صبا و ناظرین استاندار قم برگزار شد که درنهایت انتقال تیم صبا به مدت یک‌فصل نهایی شد.

انتقال یک‌ساله مدیریت اجرایی تیم بزرگسالان صبا به شرکت سیوان بنای پرشین به تأیید صادقی استاندار قم و رئیس مجمع عمومی باشگاه صبا رسید و ناظرین استاندار در این واگذاری(حسن عابدی، رضا کشوری فرد و علی زاهدی) به همراه کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم آن را امضاء کردند.

پس از جلسه استاندار قم به‌عنوان رئیس مجمع عمومی باشگاه صبا مدیر اجرایی این تیم را منصوب کرد.

در متن ابلاغ سید مهدی صادقی، استاندار قم و رئیس مجمع عمومی باشگاه صبا برای مدیر اجرایی جدید صبای قم آمده است:

«برادر ارجمند جناب آقای گل افروز

سلام‌علیکم

بنا بر پیشنهاد کمیته نظارت تعیین‌شده از سوی اینجانب و به‌موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت مدیریت بهره‌بردار تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم در فصل۹۷-۹۶ تعیین می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه کریمه اهل‌بیت(س) و با استفاده از نیروهای متعهد و کارآزموده تحت نظارت کمیته مذکور نسبت به پیشبرد اهداف عالیه باشگاه فرهنگی ورزشی صبا موفق و مؤید باشید.

سید مهدی صادقی

رئیس مجمع عمومی باشگاه صبا»

بدین ترتیب مدیریت و اسپانسرینگ تیم فوتبال صبای قم به مدت یک فصل به بخش خصوصی واگذار شد.

انتهای پیام/