مراسم بزرگداشت شهید فرانسوی کمال کورسل عصر امروز در گلزار شهدا با حضور پدر شهید کورسل و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، عصر امروز مراسم بزرگداشت شهید فرانسوی کمال کورسل در گلزار شهدا با حضور پدر شهید کورسل، خانواده‌های شهدا، مدیرکل امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار هاشمی برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم تعدادی از هم‌رزمان و هم‌سنگران شهید کورسل حضور داشتند و با جملاتی خصوصیات نیکوی آن شهید بزرگوار را برای مردم عنوان کردند.

همچنین مدیرکل امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به زندگی درخشان شهید کمال کورسل، اظهار کرد: امروزه نیز می‌توانیم با پیروی از مقام معظم رهبری راه شهدا و امام خمینی(ره) را بپیماییم همان‌طور که کوردلانی مانند داعش حرکتی را آغاز کردند که مردم انقلابی با عنوان مدافعان حرم مشت محکمی به دهان آن‌ها کوبیدند.

در این مراسم پدر شهید فرانسوی نیز طی جملاتی عنوان کرد: شهید کورسل ارادت فراوانی به امام خمینی(ره) داشت و حرکتی که انجام داد در راستای حفظ اسلام بوده و من به داشتن همچنین فرزندی افتخار می‌کنم.

لازم به ذکر است، زمانی که شهید کورسل زنده بود پدر ایشان در کشور تونس مدیر رسانه‌ای بود و از طریق نامه‌نگاری با شهید کورسل در ارتباط بودند که پس‌از مطلع شدن دولت تونس از شهادت کمال کورسل پدر ایشان را از حضور در برنامه‌های جمعی تحریم و از شرکت در مکان‌های اجتماعی و عمومی منع کرد.