[ad_1] به گزارش خبرنگار سیاسی شهرکریمه، مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قبل با حضور پرشور مردم روزه‌دار، در حرم مطهر ایشان در بهشت زهرای تهران برگزار شد. انبوه جمعیت شرکت‌کننده در این مراسم، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیعت دوباره انجام دادند. در این مراسم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی طی سخنانی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سیاسی شهرکریمه، مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قبل با حضور پرشور مردم روزه‌دار، در حرم مطهر ایشان در بهشت زهرای تهران برگزار شد.

انبوه جمعیت شرکت‌کننده در این مراسم، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیعت دوباره انجام دادند.

در این مراسم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی طی سخنانی با اشاره به اینکه در طول این سی سال، شیطنت‌هایی شده تا راه و جاذبه امام(ره) به فراموشی سپرده و کم‌رنگ شود، اظهار داشتند: واقعیت این است که جاذبه امام، نه فقط کاسته نشده است، بلکه حتی امتداد بیشتری هم پیدا کرده است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کردند: امروز جبهه‌ مقاومت در منسجم‌ترین وضعیّت در چهل سال گذشته‌ است؛ در منطقه و در مراکزی حتّی فراتر از منطقه؛ این یک واقعیّت است.

به گزارش فارس، علاوه بر مردم انقلابی، مسئولان لشکری و کشوری و شخصیت‌های دینی و نیز خانواده گرامی رهبر کبیر انقلاب اسلامی از جمله چهره‌های حاضر در مراسم سی‌امین سالگرد امام راحل بودند.

انتهای پیام/

[ad_2]