[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مراسم عزاداری هیئت هنر و رسانه قم از سه شنبه مصادف با شبِ سیزدهم محرم الحرام آغاز شده و تا پنجشنبه ادامه دارد. گفتنی است: مراسم سوگواری سیدالشهداء علیه السلام در این هیئت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی طهماسبی و مداحی حاج حسن مالکی نژاد، سه شنبه ۱۱ […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مراسم عزاداری هیئت هنر و رسانه قم از سه شنبه مصادف با شبِ سیزدهم محرم الحرام آغاز شده و تا پنجشنبه ادامه دارد.

گفتنی است: مراسم سوگواری سیدالشهداء علیه السلام در این هیئت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی طهماسبی و مداحی حاج حسن مالکی نژاد، سه شنبه ۱۱ شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ با شب شعر خوانی سید محمد بابامیری، چهار شنبه شب مقتل خوانی استاد کوروش زارعی و پنج شنبه شب نقالی مرشد محسن میرزا علی خواهد بود.

مراسم هیئت هنر و رسانه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع آموزشی تربیتی هدایت واقع در بلوارغدیر، کوچه شماره ۸ آغاز می‌شود.

خاطر نشان می‌شود: هیئت هنر و رسانه قم محفلی برای حضور هنرمندان، شعراء، ادباء و اهالی رسانه از مجموعه‌های مختلف استان است که در چند سال اخیر برپا شده است.

[ad_2]