[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان این که قم از جهات متعددی دارای اهمیت ویژه است، اظهار کرد: قم آشیانه اهل بیت(ع) است که اهمیت این شهر را دو چندان می‌کند. وی افزود: […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان این که قم از جهات متعددی دارای اهمیت ویژه است، اظهار کرد: قم آشیانه اهل بیت(ع) است که اهمیت این شهر را دو چندان می‌کند.

وی افزود: قم همواره پایگاه علم و دانش بوده و محدثان زیادی در این شهر مقدس بوده‌اند، در روایات داریم که در آخرالزمان صدای اسلام از قم به کل جهان می‌رسد و علم از این شهر منتشر می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اگر کسی می‌خواهند کنه انقلاب را ببیند باید قم را مشاهده کند، اظهار کرد: با توجه به این جایگاه ویژه، دشمن سرمایه گذاری زیادی انجام می‌دهد تا این شهر را منفی نشان دهند و رهبر معظم انقلاب به همین دلیل هشدارهایی را مطرح فرمودند.

وی بیان کرد: باید منویات رهبر معظم انقلاب با جدیت پیگیری شود، با تقویت امر به معروف و نهی از منکر می‌توان کارها را مدیریت کرد و اجازه نداد که قم از جایگاه رفیع خود تنزل پیدا کند.

آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که قم نه تنها در ایران بلکه در جهان باید نمونه باشد، بیان کرد: جلوگیری از خدشه وارد شدن به قم کار یک نفر نیست بلکه همه مسؤولان باید همکاری کنند.

وی عنوان کرد: باید از قم شهری نمونه در همه جهات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بسازیم چرا که قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده  و حوزه علمیه قم در این شهر مقدس مستقر است؛ بنابراین همه باید احساس مسؤولیت کنند و پای کار باشند تا قم آسیب نبیند.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]