×
×

مرحوم آیت الله کابلی پناهگاه مردم مظلوم افغانستان بود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 17261
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، متن پیام تسلیت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به مناسبت رحلت آیت الله محقق کابلی از مراجع تقلید افغانستان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خبر بسیار اسف‌انگیز رحلت حضرت آیت الله محقق کابلی (قدّس سرّه) به سرای باقی موجب نهایت تأسف گردید. این عالم ربانی مردی بود […]

    مرحوم آیت الله کابلی پناهگاه مردم مظلوم افغانستان بود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، متن پیام تسلیت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به مناسبت رحلت آیت الله محقق کابلی از مراجع تقلید افغانستان بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خبر بسیار اسف‌انگیز رحلت حضرت آیت الله محقق کابلی (قدّس سرّه) به سرای باقی موجب نهایت تأسف گردید.

    این عالم ربانی مردی بود بسیار پرمحبت، متواضع ودر خدمت قشرهای رنج دیده و پناهگاهی بود برای مردم مظلوم مخصوصاً مظلومان افغانستانی و به ویژه طلاب و فضلا.

    این عالم بزرگوار بسیار دلسوز و مهربان و علاقه‌مند به خدمت به شرع انور بود. هرگز دخالت در امور داخلی ایرانیان نکرد و به راه صحیح خود ادامه داد. در واقع علما و فضلای افغانستانی پشتوانه مهمی را از دست دادند و امیدوارم کسانی پیدا شوند که راه آن بزرگوار را ادامه دهند.

    آن عالم بزرگوار از اختلافات میان برادران افغانستانی بسیار رنج می‌برد ودائماً توصیه به مدارا کردن داشت.

    اینجانب این ضایعه بزرگ را به همه علما و دانشمندان حوزه علمیه مخصوصاً حوزه‌های علمیه افغانستان و مردم شریف افغانستان و به ویژه بیت شریف آن عالم ربانی تسلیت عرض می‌کنم. روحش شاد و با ارواح محمد و آل محمد (علیهم السلام) محشور باد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.