رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم شور حسینی مرحوم محلوجی را که خصوصاً در اظهار ارادت خالصانه و گرم به محضر نورانی حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش به خرج می‌داد هرگز از یاد نخواهند برد. ولی‌الله بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به درگذشت پیرغلام و […]

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم شور حسینی مرحوم محلوجی را که خصوصاً در اظهار ارادت خالصانه و گرم به محضر نورانی حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش به خرج می‌داد هرگز از یاد نخواهند برد.

ولی‌الله بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به درگذشت پیرغلام و ذاکر اهل بیت(ع) حاج حسین محلوجی اظهار کرد: مردم شریف قم با نوای گرم و پرشور این ذاکر مخلص اهل بیت(ع) به اظهار ارادت به اهل بیت(ع) می‌پرداختند و فقدان این مرد بزرگ اندوهی بزرگ برای جامعه ماست.

وی با اشاره به ارادت مردم قم به این مداح و ذاکر اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: مردم شهر کریمه اهل بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) شور حسینی(ع) مرحوم محلوجی را که خصوصاً در اظهار ارادت خالصانه و گرم به محضر نورانی حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش به خرج می داد هرگز از یاد نخواهند برد.

بیاتی با تاکید بر احترام ویژه‌ای که مردم برای ذاکرین اهل بیت(ع) به ویژه پیرغلامان اباعبدالله الحسین(ع) قائل هستند، ادامه داد: ذاکرین اهل بیت(ع) به سمت خدمتگزاری در آستان ائمه اطهار مورد توجه خاص مردم هستند و همین خدمتگزاری موجب جایگاه والای آنها در جامعه می‌شود.

وی در پایان سخنان خود ضمن تسلیت فقدان حاج حسین محلوجی ذاکر با صفا و با اخلاص اهل بیت(ع) تصریح کرد: از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم علو درجات و برای بستگان و بازماندگانش صبر و اجر جمیل مسئلت می‌کنم.