[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، شهید سیاهچاله‌های طاغوت آیت الله شیخ حسین غفاری نماد بارز بصیرت و ولایتمداری است چرا که در دوران خفقان طاغوت، زمانی که فریادها در سینه‌ها خفه شده بود ندای بلند دفاع از ولایت فقیه را سر داد و عقیده راسخش را با خون خود امضاء کرد. در […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، شهید سیاهچاله‌های طاغوت آیت الله شیخ حسین غفاری نماد بارز بصیرت و ولایتمداری است چرا که در دوران خفقان طاغوت، زمانی که فریادها در سینه‌ها خفه شده بود ندای بلند دفاع از ولایت فقیه را سر داد و عقیده راسخش را با خون خود امضاء کرد.

در آن زمان که سخت گیری های ساواک علیه مبارزین و عدالت خواهان شدید بود، فردی مجتهد و آگاه به زمان در طرفداری از اندیشه ناب اسلامی و مقتدای خویش امام خمینی در ۷ دی ماه ۱۳۵۲ به شهادت رسید.

شهید آیت‌الله غفاری شکنجه‌های زیادی را تحمل کرد و در زیر شکنجه آوای «دشمن خمینی کافر است» او، عصبانیت شکنجه گران را بیشتر کرد و بر وی جسارت‌ها کردند و در نهایت ایشان را به شهادت رساندند.

اما امروز پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و طنین انداز شدن بانگ شهید دوستی و تجلیل از شهدا، صد افسوس مقبره مطهر شهید غفاری در مسیر بازسازی و ایجاد یک بنای در شأن و منزلت شهید، سال هاست متوقف مانده است.

طبق گفته مسؤول قبرستان وادی السلام از سال ۹۱ سنگ قبر شهید غفاری به بهانه ساخت و ساز کنده شده و بیش از ۷ سال است دیگر سنگ قبری وجود ندارد.

آیا شایسته است قبر شهید جلیل القدری همچون شهید غفاری که در منظر عموم است به چنین وضعیتی دچار شود؟! متصدیان و مسؤولان امرچه پاسخی دارند؟

سکوت و بی تفاوتی نسبت به این مساله جائز نیست و مردم متدین منتظر اقدام سریع برای اصلاح این وضعیت هستند.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]