[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مراسم تودیع و معارفه مسؤول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور حجت‌الاسلام والسلمین عبد‌الکریم بهجت‌پور صبح امروز در سالن جلسات این مرکز برگزار شد. در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور عنوان کرد: علاقه آقای خالقی به فعالیت‌های علمی در دبیرخانه شورای علمی تربیتی، موجب این […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مراسم تودیع و معارفه مسؤول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضور حجت‌الاسلام والسلمین عبد‌الکریم بهجت‌پور صبح امروز در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور عنوان کرد: علاقه آقای خالقی به فعالیت‌های علمی در دبیرخانه شورای علمی تربیتی، موجب این تغییر شد تا از تجارب ارزشمند ایشان در شورای علمی تربیتی بهره‌ بگیریم.

وی افزود: آقای خالقی در باتجربه‌ترین و پخته‌ترین مرحله زندگی خود هستند و بدون تردید به اعتلای این بخش کمک شایانی خواهند کرد.

استاد برجسته قرآن کریم با اشاره به اینکه از این پس حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدمشرف مسؤولیت حوزه ریاست حوزه‌‌های علمیه خواهران را بر عهده خواهند داشت ادامه داد: ایشان اشراف زیادی به فعالیت‌های فرهنگی، مدیریتی و آموزشی دارند و در سال‌های اخیر نیز بر فعالیت‌های قرانی تمرکز داشتند.

در ادامه این مراسم آقای محمود خالقی ضمن تبریک اعیاد شعباینه اظهار کرد: از اعتمادی که حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در مدت دو سال اخیر به بنده داشتند تشکر می‌‌کنم و امیدوارم که توانسته باشم کمکی به پیشرفت و اعتلای حوزه‌های علمیه خواهران کرده باشم.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مشرف به عنوان مسؤول حوزه ریاست گفت: باتوجه به شناختی که بنده از ایشان دارم، به نظرم یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها بوده‌اند و امیدوارم که حضور ایشان منشا آثار و برکات بسیار زیادی باشد و بنده نیز از هرگونه کمک و تلاش به ایشان دریغ نخواهم کرد.

در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین مشرف گفت:  حوزه های علمیه خواهران یک مرکز فضیلت محور است و نگاه به فعالیت در این مرکز به عنوان یک شغل نگاهی جزئی است لذا نگاه ما باید نگاه به خدمت برای اهل بیت (علیهم‌السلام) و امام زمان(عج) باشد.

وی افزود: از اعتماد حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور تشکر می کنم و امیدوارم این مسئولیت را آنطور که  شایسته است به سرانجام برسانم.

مسؤول جدید حوزه‌ ریاست حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: امیدوارم بتوانم همکاری و همراهی تمامی عوامل حوزه ریاست را با خود داشته باشم و همچنین نیازمند کمک و مشاوره و استفاده از تجارب آقای خالقی هستم تا بتوانیم همه در کنار هم خدمتی درخشان برای حضرت ولیعصر داشته باشیم.

گقتنی است در این مراسم از زحمات و خدمات آقای خالقی تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف به عنوان مسؤول حوزه ریاست حوزه‌های علمیه خواهران منصوب شد.

همچنین آقای خالقی به عنوان دبیر شورای علمی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران منصوب شد./۹۹۸/ج

[ad_2]