×
×

مسئولان باید به مسئله تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی به‌صورت دلسوزانه توجه کنند

  • کد نوشته: 5972
  • عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان باید به مسئله تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی به‌صورت دلسوزانه توجه کنند، گفت: متأسفانه غیرت اقتصادی و اشتغالی به چشم نمی‌خورد، بنابراین درصورتی‌که می‌توان به شعارها و بنرها جامه عمل پوشاند که مسئولان غیرت کاری داشته باشند.

    مسئولان باید به مسئله تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی به‌صورت دلسوزانه توجه کنند
  • آیت‌الله سید هاشم بطحایی در گفت‌وگو شهر کریمه با اشاره به اینکه اقتصاد یکی از ارکان دین محسوب می‌شود، اظهار داشت: هنگامی‌که پیامبر اکرم(ص) در مقام نیایش می‌فرماید “خدایا نان و روزی ما را زیاد کن که اگر نان نباشد نماز و روزه هم نخواهد بود” در اینجا منظور از نان، اقتصاد و معاش در زندگی است.

    وی بابیان اینکه بهترین راه برای مقابله با تهدیدهای دشمن اقتصاد مقاومتی است، افزود: هنگامی‌که اقتصاد داخلی خودکفا شد دیگر کنگره آمریکا و دشمنان نمی‌توانند کشور را تهدید به تحریم کنند.

    عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در کشور به مسئولان دولتی برمی‌گردد، تصریح کرد: متأسفانه در ادارات مختلف تابلو و بنر می‌زنند و اعلام می‌کنند اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، اما با بنر و تبلیغات مشکل حل نمی‌شود باید یک فکر اساسی در این رابطه کرد.

    وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ایده‌‌آل نبوده و نیست، عنوان کرد: واردات اجناس بنجل ازجمله خلال‌دندان و سنگ‌پا نشان‌دهنده این بوده که متأسفانه مسئولان گوش به حرف نیستند.

    آیت‌الله بطحایی با اشاره به اینکه مسئولان باید به مسئله تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی به‌صورت دلسوزانه توجه کنند، ابراز کرد: متأسفانه غیرت اقتصادی و اشتغالی به چشم نمی‌خورد، بنابراین درصورتی‌که می‌توان به شعارها و بنرها جامه عمل پوشاند که مسئولان غیرت کاری داشته باشند.

    عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امیدواریم در دولت جدید با وزرای فعال‌تر و جوان‌تر آرزوی خودکفایی اقتصاد برآورده شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.