آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه اگر کار برای رضای الهی باشد موفقیت به همراه دارد، گفت: مسئولان وظیفه دارند با روحیه انقلابی و تبعیت ازمقام معظم رهبری امور کشور را به بهترین شکل و در راستای رضای الهی مدیریت کنند. به گزارش شهرکریمه آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مدیران […]

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه اگر کار برای رضای الهی باشد موفقیت به همراه دارد، گفت: مسئولان وظیفه دارند با روحیه انقلابی و تبعیت ازمقام معظم رهبری امور کشور را به بهترین شکل و در راستای رضای الهی مدیریت کنند.

به گزارش شهرکریمه آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی استان قم اظهار داشت: خداوند پیامبران را برای هدایت و رسیدن انسان ها به کمال نازل کرد که تنها راه رسیدن به کمال نیز حرکت در مسیر رضای الهی است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اگر کار برای رضای الهی باشد موفقیت به همراه دارد، افزود: یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همین موضوع بود، مسئولان وظیفه دارند با روحیه انقلابی و تبعیت ازمقام معظم رهبری امور کشور را به بهترین شکل و در راستای رضای الهی مدیریت کنند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی در راستای توسعه کشور بیان کرد: این نهاد انقلابی دنبال حل مشکلات و بیماری‎های لاعلاج است، افرادی که در جهاد دانشگاهی در حال خدمت رسانی هستند در آینده خبرهای خوبی برای مردم خواهند داشت و خداوند هم به آنها کمک می‌کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت رفع مشکلات مردم در اسلام گفت: یکی از راه‎های راضی و خشنود کردن مردم و کسب رضای خداوند حل مشکلاتی است که در ظاهر حل شدنی نیستند.

وی تصریح کرد: افرادی که در خط ولایت حرکت می‌کنند قصد دارند رضایت ولایت را کسب کنند که رضایت ولایت همراه رضایت جامعه به دست می‌آید.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است و باید انقلابی بماند، خاطرنشان کرد: برخی از سازمان‌ها در کشور پیش از انقلاب ایجاد شده بودند ولی برخی دیگر مثل جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی و زاده انقلاب هستند که در این زمینه انتظارات از این مرکز بسیار بالا است.

تسنیم