×
×

مسئولین برای خدمت صادقانه، عمل شهدا را الگو قرار دهند

  • کد نوشته: 6904
  • شهدایی مانند رجایی و باهنر، با خدمت به کشور و انقلاب خوش درخشیدند و همه تلاش خود را به کارگرفتند تا رضایت مندی خدا را در کارها به همراه داشته باشند، بنابراین لازم است عمل این دو شهید، الگویی برای سایرمسئولین در نظام باشد.

    مسئولین برای خدمت صادقانه، عمل شهدا را الگو قرار دهند
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از خبرگزاری «حوزه» آیت الله حسینی بوشهری امروز در دیدار سردار هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین در قم برگزار شد، با بیان این که شهادت محسن حججی باعث ایجاد فضای معنوی و وحدت بین آحاد جامعه و حتی درفضای مجازی شد، گفت: این عمل نشان دهنده نقش و جایگاه شهید و شهادت است که این همه برکات دارد و باعث خنثی شدن نقشه های دشمنان گردیده است.

    معاون جامعه مدرسین بابیان اینکه جامعه اسلامی، عزت، استقلال، قدرت بین المللی و چانه زنی درعرصه دیپلماسی را مدیون شهدا و خانواده آنها است، ابراز داشت: اوج این عزت از عاشورا کلید خورده، به طوری که خون مظلومانه حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، نهال تازه کاشته را آبیاری و با مظلومیت خود براین ریشه گواهی داده اند.

    امام جمعه قم بابیان این که یکی از رسالت های بنیاد شهید، حفظ کرامت و عزت خانواده شهدا است، اظهار داشت: تا کنون این بنیاد توانسته خدمات شایسته ای در ارتباط با شهدا و خانواده آنها انجام دهد که در جای خود لازم است تقدیر کرد.

    عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان این که نباید به این اندازه اکتفا کرد و برای عزت و استقلال و کرامت خانواده شهدا تلاش بیشتر لازم صورت گیرد، یکی از فعالیت های خوب این بنیاد را اجرای طرح سپاس به عنوان تکریم از خانواده شهدا دانست.

    وی با بیان این که در انقلاب اسلامی، شهدایی مانند رجایی و باهنر، با خدمت به کشور و انقلاب خوش درخشیدند و همه تلاش خود را به کار گرفتند تا رضایت مندی خدا را در کارها به همراه داشته باشند، تاکید کرد: لازم است عمل این دو شهید، الگویی برای سایرمسئولین در نظام باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.