[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه؛ سردار شاهچراغی عصر سه شنبه در نشست صمیمی با مداحان بسیجی که به مناسبت روز بسیج مداحان صورت گرفت با اشاره به مخاطبان زیاد در هیئت‌های مذهبی گفت: مداحان به مسائل اجتماعی، خانواده، ازدواج، سبک زندگی و تحکیم خانواده در هیئت‌های مذهبی در قم چه به صورت مجازی و چه […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه؛ سردار شاهچراغی عصر سه شنبه در نشست صمیمی با مداحان بسیجی که به مناسبت روز بسیج مداحان صورت گرفت با اشاره به مخاطبان زیاد در هیئت‌های مذهبی گفت: مداحان به مسائل اجتماعی، خانواده، ازدواج، سبک زندگی و تحکیم خانواده در هیئت‌های مذهبی در قم چه به صورت مجازی و چه حضوری بپردازند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام گفت: انتظار از شهر قم است تا برخی از مسائل اجتماعی از جمله پوشش نامناسب در آن وجود نداشته باشد و این از مسائلی است که باید مرتب و مکرر به آن پرداخته شود و به حفظ پوشش و حجاب مناسب در شهر قم تاکید شود.

وی با اشاره به اینکه در موضوع نظام و تحکیم خانواده باید به موضوع ازدواج پرداخت گفت: با توجه به اینکه عمدتاً مخاطبین شما جوان هستند به موضوع ازدواج و خانواده در هیئت‌های مذهبی باید توجه شود.

سردار شاهچراغی یکی دیگر از مشکلات قم را موضوع طلاق دانست و افزود: متأسفانه در این جهت قم در کشور صاحب رتبه است و بر اساس آمار کمیته امداد و بهزیستی شاهد هستیم که چندین هزار سرپرست خانواده‌ها، خانم هستند که درصد بالایی از آن به علت طلاق سرپرست خانواده شده‌اند و این موضوعاتی است که از موضع مطالبه گری در کلام مداحان می‌تواند تأثیر گذار باشد.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: نکته‌ی دیگر توجه به معیشت و زندگی مردم به ویژه نیازمندان است که هیئت‌های مذهبی مردانه پای کار آمدند و از همان روزهای اول وارد میدان شدند.

وی با اشاره به موضوع کمک‌های مومنانه گفت: در مرحله‌ی اول کمک‌های مومنانه قم بی نظیر بود و اکنون هم مداحان می‌توانند با استفاده از فرصت هیئت‌های مذهبی برای کاهش آلام و نگرانی‌های مردم وارد شده و از ظرفیت محرم و صفر در این زمینه نیز استفاده کنند.

[ad_2]