×
×

مساجد و مراکز مذهبی پشتیبان مدافعان سلامت هستند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 30001
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام محمد حاج ابولقاسم دولابی بعد از ظهر چهارشنبه در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در ویژه برنامه تفسیر قرآن کریم در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: انسان‌ها در سوره نساء شامل کسانی که عاشقانه پیشتاز مقاومت هستند و افرادی که همواره دور می‌ایستند و حوادث را از […]

    مساجد و مراکز مذهبی پشتیبان مدافعان سلامت هستند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام محمد حاج ابولقاسم دولابی بعد از ظهر چهارشنبه در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در ویژه برنامه تفسیر قرآن کریم در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: انسان‌ها در سوره نساء شامل کسانی که عاشقانه پیشتاز مقاومت هستند و افرادی که همواره دور می‌ایستند و حوادث را از دور نظاره می‌کنند که به عنوان آفت جبهه مقاومت از آن‌ها یاد شده است، می‌شود.

    وی با اشاره فضیلت جهاد و شهادت افزود: چنانچه انسان در راه جهاد به شهادت برسد به یک فوز عظیم دست یافته است.

    این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: آیات مقاومت را در شرایط فعلی که افرادی در جبهه سلامت در حال تلاش و جانفشانی هستند و کسانی از دور تماشا می‌کنند می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

    وی گفت: خداوند در آیه ۷۶ سوره نساء می‌فرمایند که نیروهای جبهه مقاومت باید بدانند در راه خداوند تلاش می‌کنند و تکیه‌گاهی مانند خداوند دارند و همچنین باید بدانند جبهه مقابل در مسیر شیطان حرکت می‌کند و تکیه‌گاه آن‌ها شیطان است و شیطان در زمان مناسب پشت آن‌ها را خالی می‌کند.

    هیچ مرگی زیباتر و شورانگیزتر از شهادت نیست

    حجت الاسلام حاج ابوالقاسم با اشاره به اینکه هیچ مرگی زیباتر و شورانگیزتر از شهادت وجود ندارد، افزود: نباید از ایستادن در جبهه مقاومت و در مقابل استکباران ترسید که پایانش شهادت است.

    وی بیان کرد: صحنه‌های جنگ و سختی وسیله خوبی برای شناخت عافیت‌طلبان است که می‌توان بدین وسیله به آن پی برد.

    عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اسلام مرز نمی‌شناسد و هر کجا که مستضعفی باشد آنجا سرزمین جبهه مقاومت است.

    وی با بیان اینکه مدافعان حرم در حرم‌ها از جان خود گذشتند و مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها، گفت: امروز تمام مساجد، حسینیه‌ها، مراکز مذهبی و خانه‌ها پشتیبان مدافعان سلامت هستند و افرادی نیز که در پشت جبهه و خط مقدم سلامت در حال تلاش هستند جزو پیشگامان این عرصه خواهند بود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.