[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله‌العظمی حسین نوری‌همدانی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور از گرانی‌های اخیر گلایه کرد و گفت: وضعیت اقتصاد و معیشت مردم، به‌ویژه طلاب نگران‌کننده است و مشکلات اقتصادی کشور باید به‌صورت اساسی مرتفع شود. این استاد سطوح عالی حوزه علمیه تاکید کرد: مردم عده‌ای از روحانیون را […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله‌العظمی حسین نوری‌همدانی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور از گرانی‌های اخیر گلایه کرد و گفت: وضعیت اقتصاد و معیشت مردم، به‌ویژه طلاب نگران‌کننده است و مشکلات اقتصادی کشور باید به‌صورت اساسی مرتفع شود.

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه تاکید کرد: مردم عده‌ای از روحانیون را می‌بینند که مشغول فعالیت‌های حکومتی و اداری هستند و وضع تقریباً مناسبی دارند، در حالی‌که اکثر طلاب وضعیت اقتصادی مناسب ندارند.

مرجع تقلید شیعیان با تقدیر از تلاش طلاب جهادی در مبارزه با بیماری کرونا و خدمت به مردم آسیب دیده، گفت: طلاب همواره در حوادث غیرمترقبه از جمله سیل و کرونا برای خدمت به مردم، جهادی و مخلصانه تلاش کردند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به ضرورت توجه و نظارت بیشتر علمی بر حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها، تاکید کرد: عمق‌بخشی بیشتر در متون حوزوی، توجه به اخلاق و هجرت طلاب به شهرستان‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

این مرجع تقلید پیشرفت حوزه علمیه در سال‌های بعد انقلاب را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با وجود پیشرفت‌های بسیاری که در حوزه علمیه شاهد هستیم، اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم، بنابراین باید تلاش بیشتری برای رسیدن به نقطه مطلوب صورت بگیرد.

[ad_2]