×
×

مشکلات حوزه بهداشت و درمان در یک یا دو دولت برطرف نمی‌شود

  • کد نوشته: 5203
  • قاضی‌زاده هاشمی گفت: مشکلات حوزه درمان را نمی‌توان در یک یا دو دولت برطرف کرد، باید با برنامه ریزی در این زمینه وارد عمل شد.

    مشکلات حوزه بهداشت و درمان در یک یا دو دولت برطرف نمی‌شود
  • به گزارش شهرکریمه ، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز در افتتاح چند طرح در اصفهان، با اشاره به تلاش‌های دولت یازدهم در رفع مشکلات بخش بهداشت و سلامت، گفت: مشکلات حوزه درمان را نمی‌توان در یک یا دو دولت برطرف کرد، باید با برنامه ریزی در این زمینه وارد عمل شد.

    وی در ادامه افزود: خوشبختانه با توجه به سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب و همکاری‌های انجام شده از سوی مجلس شورای اسلامی شاهد اقدامات مؤثری در حوزه بهداشت و درمان و سلامت بودیم، در برنامه‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب برنامه‌ها به بهترین نحو مشخص است اما دولت‌ها و مجلس باید در این جهت به بهترین نحو اقدام کنند، البته رسانه‌ها به ‌ویژه در بخش بهداشت و درمان بی مهری کرده‌اند.

    وزیر بهداشت با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش هزینه‌های درمانی و تأمین زیرساخت‌های این بخش در کشور، اظهار کرد: جایگاه نظام سلامت در دولت یازدهم به رتبه ۱۲۰ دنیا رسیده است، در حوزه بهداشت و درمان و سلامت باید توجه بیشتری به بخش خصوصی صورت بگیرد، باید دقت داشت که بخش خصوصی رقیب بخش دولتی نیست و نباید با حسادت و سنگ اندازی با آن برخورد شود.

    قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه یک هزار تخت بیمارستانی به همت خیران اصفهانی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: اصفهان یکی از استان‌هایی است که بیش از گذشته باید به بخش خصوصی توجه کند و وزارت بهداشت و دانشگاه باید زمینه حضور فعالیت بخش خصوصی را درحوزه بهداشت و درمان در سراسر کشور فراهم کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.