×
×

مشکلات معیشتی خبرنگاران را از فضای رسانه‌ای دور می‌کند/عضویت ۹ هزار فعال رسانه‌ای در سازمان بسیج رسانه

  • کد نوشته: 3727
  • رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مشکلات معیشتی جامعه رسانه‌ای کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: همین مسایل موجب می‌شود خبرنگاران به سمت کارهای دولتی بروند و از فضای رسانه‌ای دور شوند. به گزارش شهرکریمه، مسعود بصیری ظهر امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه کشور با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت […]

    مشکلات معیشتی خبرنگاران را از فضای رسانه‌ای دور می‌کند/عضویت ۹ هزار فعال رسانه‌ای در سازمان بسیج رسانه
  • رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مشکلات معیشتی جامعه رسانه‌ای کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: همین مسایل موجب می‌شود خبرنگاران به سمت کارهای دولتی بروند و از فضای رسانه‌ای دور شوند.

    به گزارش شهرکریمه، مسعود بصیری ظهر امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه کشور با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با اشاره به فعالیت‌های بسیج رسانه در سال‌های اخیر در کشور اظهار کرد: برگزاری دوره‌های اخلاق در رسانه، فقه رسانه‌، طرح ولایت و… با استفاده از ظرفیت اساتید مطرح حوزه‌های علمیه از جمله اقدامات سازمان بسیج رسانه در سال‌های اخیر است.

    وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا و برنامه‌های ورزشی و هنری برای فعالان این بخش تصریح کرد: همچنین این سازمان اهتمام ویژه‌ای به برگزاری اردوهای رسانه‌ای برای فعالان رسانه‌ای کشور داشته است.

    رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به وجود ۲۰۳ شهید جامعه رسانه‌ای در کشور خاطرنشان کرد: این شهدا فعالان رسانه‌ای در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما بوده‌اند.

    وی با اشاره به بزرگداشت شهدا و تکریم خانواده ایشان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج رسانه تکریم خانواده شهدای رسانه‌ای و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره این شهدا است.

    بصیری عضویت بیش از ۹ هزار خبرنگار و فعال رسانه‌ای در سازمان بسیج رسانه را مورد توجه قرار داد و افزود: با وجود اینکه در هر قشری برخی افراد وابسته به جریان فکری بیگانه حضور دارند اما هرکسی که قلبش برای اسلامی و نظام اسلامی می‌تپد یک بسیجی است.

    وی با تاکید بر اینکه عمده جامعه رسانه‌ای کشور دوست‌دار نظام اسلامی بوده و دل در گرو انقلاب دارند گفت: متاسفانه امروز شاهدیم که در برخی رسانه‌ها مسائل حزبی به منافع ملی ارجحیت دارد که این برای رسانه‌ها و کشور آفتی خطرناک است.

    رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مشکلات معیشتی جامعه رسانه‌ای کشور را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: همین مسایل موجب می‌شود خبرنگاران به سمت کارهای دولتی بروند و از فضای رسانه‌ای دور شوند.

    وی بیان کرد: همچنین نگاه غالب سیاسی در برخی خبرنگاران نیز آنها را از فضای اجتماعی و آسیب‌های عمومی جامعه و مشکلات مردم دور کرده که این هم آفتی برای جامعه رسانه‌ای است.منبع: فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.