×
×

مشکل آبگرفتگی تونل غدیر قم هر سال تکرار می‌شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 28951
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید مرتضی سقائیان نژاد در بیست و هفتمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان که عصر سه‌شنبه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در جریان بارندگی‌های اخیر قم، تونل غدیر از نقاط آسیب‌زایی بود که دچار آب‌گرفتگی شدیدی شد در حالی که قرار […]

    مشکل آبگرفتگی تونل غدیر قم هر سال تکرار می‌شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید مرتضی سقائیان نژاد در بیست و هفتمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان که عصر سه‌شنبه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در جریان بارندگی‌های اخیر قم، تونل غدیر از نقاط آسیب‌زایی بود که دچار آب‌گرفتگی شدیدی شد در حالی که قرار بود ترمیم شود و بعد از ۳ سال این بحث در حال بررسی است و هنوز هم در هر بارندگی این معضل ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: من مسئول مشکل آب‌گرفتگی و آب سطحی نیستم شبکه جدید و تصفیه خانه هم احداث نشده است؛ اگر تدبیری اندیشیده نشود این مشکل تکرار خواهد شد و شاید بیشتر هم اتفاق افتد.

    انتقاد از رسانه‌ها در زمینه حادثه نشست زمین

    شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه نشت زمین و فوت ۳ نفر در این زمینه گفت: در ارتباط با نشت زمین دادستانی وارد عمل شده است و کارشناسان شهری هم در حال بررسی موضوع هستند و منتظر رسیدن نتایج هستیم ولی متأسفانه بعضی رسانه‌های قم قبل از بررسی دلایل اقدام به قضاوت کردند.

    وی افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران باید موقعیت شناسی کنند تا قبل از بحث کارشناسی با اخلاق رسانه‌ای کسی را متهم نکنند اما متأسفانه قلم‌های بعضی رسانه‌ها و خبرنگاران تنها به دنبال سیاه نمایی هستند.

    سکوت محیط زیست در برابر زباله‌های عفونی

    سقائیان نژاد بیان کرد: در اصفهان و تهران دستگاه زباله‌سوز وجود دارد اما در قم چنین دستگاهی نداریم در حالی که با زباله‌های عفونی در این استان روبرو هستیم.

    وی با طرح این سوال که جای تعجب دارد که چطور محیط زیست چشم خود را به روی زباله‌های عفونی مطب‌ها و بیمارستان‌های قم بسته و اقدامی انجام نمی‌دهد، افزود: اگر مشکل زباله‌های عفونی سطح استان قم حل نشود با معضلات زیست محیطی بسیاری روبرو خواهیم شد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.