×
×

مصاف شیمیدُر با مس لغو شد

  • کد نوشته: 25890
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، طبق  برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال باید امروز دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برگزار شود اما یکی از این بازی‌ها بین نمایندگان قم و کرمان به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی لغو شد. قرار بود شاگردان […]

    مصاف شیمیدُر با مس لغو شد
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، طبق  برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال باید امروز دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برگزار شود اما یکی از این بازی‌ها بین نمایندگان قم و کرمان به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی لغو شد.

    قرار بود شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم در سومین هفته از دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر میهمان تیم مس کرمان باشند اما این بازی برگزار نمی‌شود و نماینده قم به تمرینات خود برای بازی آینده مقابل توفارقان آذرشهر ادامه خواهد داد.

    نماینده بسکتبال قم که سال گذشته با کسب نتایج بسیار خوب با یک قرعه مطلوب از مرحله گروهی عبور کرد و در پلی‌آف نیز خود را به نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر رساند، امسال نیز روند قابل قبولی در پیش گرفته و هم اکنون بین ۱۴ تیم لیگ برتری در رده سوم ایستاده و تنها یک امتیاز با صدرنشین جدول فاصله دارد.

    شیمیدُر قم در ۱۵ هفته سپری شده از فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، ۱۲ پیروزی کسب کرده و تنها سه بار به حریفان باخته تا با کسب ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد، در حالی که تیم صدرنشین یعنی شهرداری گرگان ۲۸ امتیازی است و تیم دوم جدول یعنی پتروشیمی بندر امام با ۲۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر بالاتر از شیمیدُر قرار گرفته است.

    با لغو دیدار تیم‌های شیمیدُر قم و مس کرمان به دلیل برگزاری مراسم تشییع شهیدان سلیمانی و شهدای همرزم ایشان، بازی بعدی تیم شیمیدُر قم از هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هفته جاری ۱۹ دی‌ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم توفارقان آذرشهر برگزار می‌شود.

    انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.