×
×

با حکم آیت‌الله اعرافی
معاونان، مدیران و مشاوران جدید حوزه‌های علمیه منصوب شدند

  • کد نوشته: 2192
  • مدیر حوزه‌های علمیه طی احکام جداگانه‌ای معاونان، مدیران و مشاوران ارشد حوزه را منصوب کرد. به گزارش شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی طی احکام جداگانه‌ای معاونان، مدیران و مشاوران ارشد حوزه را منصوب کرد.  در این احکام حجت‌الاسلام مهدی رستم‌نژاد به عنوان معاون آموزش، حجت‌الاسلام سید حسین میرمعزی معاون پژوهش […]

    معاونان، مدیران و مشاوران جدید حوزه‌های علمیه منصوب شدند
  • مدیر حوزه‌های علمیه طی احکام جداگانه‌ای معاونان، مدیران و مشاوران ارشد حوزه را منصوب کرد.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی طی احکام جداگانه‌ای معاونان، مدیران و مشاوران ارشد حوزه را منصوب کرد.

     در این احکام حجت‌الاسلام مهدی رستم‌نژاد به عنوان معاون آموزش، حجت‌الاسلام سید حسین میرمعزی معاون پژوهش و سید مصطفی حسینی‌نژاد معاون منابع انسانی و پشتیبانی منصوب شدند.

    بر پایه این گزارش، آیت‌الله اعرافی در احکام دیگری حجت‌الاسلام مهدی رجائی‌نیا به عنوان مسؤول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بهرامی به عنوان مسؤول مرکز فناوری اطلاعات، حجت‌الاسلام محمود ملک‌دار به عنوان مسؤول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان، حجت‌الاسلام مجتبی فاضل به عنوان مسؤول مرکز امور صیانتی، حجت‌الاسلام فرحانی را به عنوان دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه و عباس علم‌الهدی را به عنوان مشاور و مسؤول حوزه مدیریت و دبیر شورای معاونین منصوب کرد.

    مدیر حوزه‌های علمیه همچنین در احکام جداگانه‌ای حجج‌اسلام سید علی عماد، حمید ملکی و حبیب‌الله غفوری را به عنوان مشاوران خود در امور پژوهشی، آموزشی و استان‌ها منصوب کرد.

    آیت‌الله اعرافی ضمن تقدیر از معاونان و مدیریت‌های سابق برای مدیران جدید آرزوی توفیق کرد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.