[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، کاظم رضوانی در نشست خبری که در پارک علم و فناوری استان قم برگزار شده بود، با اشاره به اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره های تخصصی خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری جشنواره های تخصصی می توانیم ظرفیت های استان […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، کاظم رضوانی در نشست خبری که در پارک علم و فناوری استان قم برگزار شده بود، با اشاره به اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره های تخصصی خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری جشنواره های تخصصی می توانیم ظرفیت های استان قم را در بخش های گوناگون به جامعه هدف معرفی کنیم.
وی با اشاره به جشنواره هایی که در زمستان سال جاری در استان قم برگزار می شود، گفت: جشنواره فیلم فجر، فیلم کوتاه نوآوری و فناوری استان قم و جشنواره هشت نوشت از جشنواره هایی است که در زمستان امسال شاهد برگزاری آن در قم هستیم.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه مصمم هستیم که دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در استان قم دایر شود، تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم لازم است که رسانه ها در راستای معرفی این جشنواره با دبیرخانه همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به محل اکران فیلم های ارسالی به دبیرخانه این جشنواره گفت: تلاش می شود که فیلم ‌های ارسال شده به دبیرخانه در یکی از سالن های نمایشی استان قم اکران شود.
رضوانی با تاکید بر حمایت رسانه ها از برگزاری جشنواره های تخصصی در قم گفت: دریافت آثار مطلوب در دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری نشان از ظرفیت های مناسب قم در این زمینه است.
وی با اشاره به امتیازی که به آثار موفق در این جشنواره داده می شود، گفت: تمام آثاری که موفق به کسب رتبه در این جشنواره  خواهد شد، به بانک اطلاعاتی پارک ‌های علم و فناوری کشور ارسال و در اکران های عمومی به نمایش گذاشته می شود.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این جشنواره در سطح استان برگزار می‌شود، استفاده از هنرمندان شاخص استان و همچنین اساتید فناوری قم در بخش داوری این جشنواره مورد تاکید است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷/آ۳۰

[ad_2]