×
×

معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار

  • کد نوشته: 37493
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه یدالله جوانی در مطلبی تحت عنوان معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار، نوشت: ساخت دوگانه های دروغین و ترساندن مردم برای آدرس دهی غلط با انگیزه های سیاسی از هنرهای منحصر بفرد جریان غیرانقلابی غربگرا است. این جریان مهارت عجیبی در دشمن هراسی، رقیب هراسی، انکار افتخارات ملی و […]

    معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه یدالله جوانی در مطلبی تحت عنوان معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار، نوشت: ساخت دوگانه های دروغین و ترساندن مردم برای آدرس دهی غلط با انگیزه های سیاسی از هنرهای منحصر بفرد جریان غیرانقلابی غربگرا است.

    این جریان مهارت عجیبی در دشمن هراسی، رقیب هراسی، انکار افتخارات ملی و ایجاد ذهنیت منفی روی دستاورد های اقتدار آفرین و امنیت بخش کشور دارند.

    یکی از عوامل اصلی اقتدار کشور که نقش مهمی در تامین منافع ملی و بخصوص امنیت ملی دارد، اقتدار موشکی است. به طور حتم برخورداری جمهوری اسلامی از اقتدار موشکی، مایه افتخار هر ایرانی و موجب آسودگی خاطر ملت برای تامین امنیت ملی در برابر هر نوع تهدید است.

    اما همین عامل افتخار که دیگران حسرت نداشتن آن را می خورند نه تنها از سوی جریان غربگرا انکار می شود، بلکه این جریان با ساختن دوگانه موشک یا معیشت، تلاش می کند تا به مردم این چنین القا کنند که ملت باید از بین موشک و معیشت یکی را انتخاب کند، در واقع از منظر سازندگان چنین دوگانه ای، موشک و اقتدار موشکی در تعارض با معیشت مردم است.
    استدلال این جماعت آن است که برنامه موشکی جمهوری اسلامی تحریم های اقتصادی آمریکا را در پی داشته و این تحریم ها معیشت مردم را نشانه گرفته است.
    آقایان غربگرا با چنین استدلالی دست کشیدن از برنامه موشکی را تنها راه تامین معیشت مردم دانسته و بر این اساس دوگانه موشک و معیشت را در فضای عمومی جامعه از طریق رسانه های خود منتشر می کنند.

    اما این دوگاه دروغی بیش نیست، چرا که معیشت پایدار و توام با عزت و رفاه در گرو برخوردار بودن از امنیت ملی پایدار است. امنیت شرط لازم برای هر نوع سرمایه گذاری، تجارت، کسب وکار، ایجاد اشتغال، پیشرفت علمی، رونق تولید و در نهایت درآمد برای آحاد مردم است. به عبارت دیگر، امنیت از شروط اصلی هر نوع پیشرفت، توسعه و رفاه است. 

    با پذیرش این شرط عقلی و منطقی برای کشور و ملتی که دشمن و تهدید دارد، امنیت پایدار و واقعی عزی بخش، فقط و فقط با قدرت ملی و اقتدرا دفاعی تامین می شود.

    اینک جمهوری اسلامی و ملت ایران از امنیت پایدار متکی به قدرت دفاعی و نظامی خود برخوردار است. از نظر تمامی کارشناسان دفاعی و راهبردی جهان، قدرت موشکی جمهوری اسلامی، سهم بالایی در قدرت بازدارندگی نظامی ایران در برابر تهدیدات دشمنانش از جمله آمریکا دراد.

    بسیاری از کارشناسان امور راهبردی در عرصه بین الملل، بر این اعتقاد هستند که اگر جمهوری اسلامی از قدرت دفاعی لازم در برارب تهدیدات خارجی برخوردار نبود، آمریکا و متحدینش بعد از افغانستان به جای حمله به عراق، تهاجم سنگینی را علیه ایران تدارک می دیدند.

      با اطمینان می توان گفت اگر ملت ایران قدرت پاسخگویی قاطع به هر نوع تجاوز خارجی را نداشته باشد آمریکایی ها و صهیونیست ها بهمراه دیگر متحدین شان، بارها ایران را مورد تهاجم قرار داده بودند.

    آمریکایی ها در دو دهه گذشته هموراه در جستجوی راه تهاجم به جمهوری اسلامی بوده، لکن ایران با توسعه قدرت در تمامی عرصه ها و از جمله قدرت موشکی، تمامی طرحها و برنامه های آمریکا علبه امنیت ملت ایران را خنثی کرده است. اینک جمهوری اسلامی وضعیت مطلوبی از نظر دفاعی  دارد.

    رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ که در روزهای اخیر برگزار شد، شگفتی ساز شد و گوشه ای از اقتدار سپاه و توان دفاعی کشورمان را به نمایش گذاشت.

    این رزمایش از نظر متخصصان و کارشناسان امور دفاعی و نظامی در جهان، قابلیت های دفاعی ایران را در برابر هر نوع تهاجمی افزایش داد.

    سپاه پاسداران در این رزمایش مبتنی بر تمامی توامندی ها و تجارب گذشته، در اقدامی متحورانه با ترکیب موشک های بالستیک نقطه زن با پهپادهای انتخاری نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت ایران و تمامی ارزش های حیاتی اش، از یک اقتدار دفاعی مطمئن برخوردار است.

    آمریکایی ها باید برای همیشه تاریخ، با نگاهی واقع بینانه، فکر هرگونه تعرض به ملت ایران را از سر خود خارج کنند، چرا که در صورت هرگونه اشتباه محاسباتی و تعرض به جمهوری اسلامی در یک شعاع دو هزار کیلومتری تمامی پایگاه ها، شناورهای نظامی اعم ناوهای هواپیمابر و رزم ناوها آن ها منهدم خواهد شد.

    پانزدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص) از قدرتی رونمایی کرد که در صورت لزوم با بکارگیری آن، می توان پیشرفته ترین ناوهای هواپیمابر آمریکا با تمام امکاناتش را به کف اقیانوس فرستاد.

    آری این قدرت موشکی و پهپادی در کنار دیگر توانمندی های دفاعی، پشتوانه بزرگی برای معیشت، امنیت، پیشرفت کشور و تامین رفاه مردم است. بنابر این موشک نه تنها در تعارض با معیشت مردم نیست، بلکه ضامن امنیت و معیشت مردم است.

    اما نکته پایانی اینکه، دوگانه دروغین موشک و معیشت در همان اتاق فکری ساخته می شود که در سالیان پیش ساکنانش با نگارش نامه سرگشاده به رهبر معظم انقلاب تصریح کردند که آمریکا در حال آماده شدن برای حمله به ایران است و در صورت حمله، ما هیچ کاری نمی توانیم بکنیم و ایران همانند زمان جنگ جهان اول و دوم اشغال خواهد شد. نویسندگان آن نامه که ۱۳۵ نفر از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم بودند، یا صراحت هرچه تمام از رهبر حکیم انقلاب اسلامی درخواست نوشیدن جام زهر با پذیرش خواسته های آمریکا را نمودند تا از این طریق، جلوی تهاجم نظامی به کشور گرفته شود، حال باید به این پرسش پاسخ داد که آیا این جماعت به فکر معیشت، عزت، امنیت و منافع ملت هستند یا در رویکردی غرب گرایانه به دنبال تامین منافع جریانی و باندی خویش بوده و همواره از مردم به اقتضای شرایط به عنوان پوشش استفاده می کنند؟


    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید