مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: به علت نگرانی از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، شکار هرنوع پرنده وحشی تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید رحمان دانیالی با اشاره به اعلام رسمی سازمان دامپزشکی و سازمان حفاظت محیط […]

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: به علت نگرانی از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، شکار هرنوع پرنده وحشی تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید رحمان دانیالی با اشاره به اعلام رسمی سازمان دامپزشکی و سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر ممنوعیت شکار پرندگان در سخنانی اظهار کرد: بر اساس این تصمیم که به علت نگرانی از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اخذ شده است، شکار هر نوع پرنده وحشی تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به صدور پروانه شکار پرندگان در استان قم، این ممنوعیت را شامل دارندگان مجوز شکار نیز دانست و گفت: هرگونه شکار و صید پرندگان وحشی و مهاجر در استان قم تا روشن شدن وضعیت این بیماری ممنوع خواهد بود و امیدواریم مردم فهیم و دوستدار طبیعت استان با دستگاه‌های اجرایی مسؤول همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.