×
×

منازل سیل‌زدگان با سرعت بیشتری احداث شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 20767
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار اعضای ستاد کمک‌های مردمی استان قم به سیل‌زدگان که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، بیان کرد: کمک به سیل‌زدگان و مشارکت در ساخت منازل جدید برای آن‌ها ذخیره‌ای برای دنیا و آخرت ماست. وی اجابت دعوت رهبر […]

    منازل سیل‌زدگان با سرعت بیشتری احداث شود – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار اعضای ستاد کمک‌های مردمی استان قم به سیل‌زدگان که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، بیان کرد: کمک به سیل‌زدگان و مشارکت در ساخت منازل جدید برای آن‌ها ذخیره‌ای برای دنیا و آخرت ماست.

    وی اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی را یکی از انگیزه‌های اصلی برای کمک به سیل زدگان دانست و افزود: در برخی مسائل سرعت در عمل بسیار مهم است و در قرآن کریم نیز بر سبقت از یکدیگر تأکید شده است، بنابراین توجه به آن برای مؤمنان ضروری است.

    نماینده ولی فقیه در استان قم تأکید کرد: با توجه به نزدیک بودن بارندگی‌ها در روزهای آینده باید تلاش کنیم تا ساخت و ساز در مناطق سیل‌زده با سرعت بیشتری انجام شود تا سیل‌زدگان با مشکل مواجه نشوند.

    وی گفت: لازم است علاوه بر سرعت در عمل به استحکام در عمل نیز توجه داشت تا بتوان به نتیجه مناسبی دست یافت.

    آیت الله سعیدی اضافه کرد: چنانچه ساخت و ساز منازل سیل زدگان بدون سرعت عمل باشد مشکلاتی را ایجاد می‌کند و ساکنان این منازل با وقوع بارندگی مورد تهمت قرار خواهند گرفت.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.