×
×

موفقیت کشور در گرو اعتماد به نیروهای داخلی و جوانان است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 14428
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی ظهر دوشنبه در سی و دومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) گلزار شهدا برگزار شد اظهار کرد: امید رهبر معظم انقلاب به شما دانش آموزان و نسل‌های آینده کشور است. وی با اشاره به بیانیه گام […]

    موفقیت کشور در گرو اعتماد به نیروهای داخلی و جوانان است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی ظهر دوشنبه در سی و دومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان قم که در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) گلزار شهدا برگزار شد اظهار کرد: امید رهبر معظم انقلاب به شما دانش آموزان و نسل‌های آینده کشور است.

    وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در این بیانیه شما دانش آموزان و جوانان هستید و لذا باید همه سعی و تلاش خود را برای تحقق آن انجام دهید.

    استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید پیرو خط ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهدا باشید، تصریح کرد: با تحصیل خوب خود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلا ش کنید

    وی با اشاره به بندهای بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبری صادر شده است، گفت: تمام تلاش خود را در رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی به کار ببندید و در استقلال کشور کوشا باشید.

    حجت الاسلام مؤمنی با تأکید بر اینکه جوانان می‌توانند نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند، ابراز کرد: دانش آموزان و جوانان ما امروز از دشمنان ترسی ندارند و پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

    وی جوانان کشور را متعهد، مؤمن، متخصص و باسواد خواند و افزود: مسئله مهم در موفقیت ایران اعتماد به نیروی‌های داخلی و جوانان متعهد است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.