×
×

موفقیت ۸۷٫۷ درصدی پلیس قم در انجام ماموریت ها/۱۶ قرارگاه پلیس ویژه نوروز دائر کرده ایم

  • کد نوشته: 8821
  • سردار مجتبایی با اشاره به تمهیدات نوروزی پلیس قم به موفقیت بالای نیروی انتظامی قم در انجام ماموریت ها اشاره کرد

    موفقیت ۸۷٫۷ درصدی پلیس قم در انجام ماموریت ها/۱۶ قرارگاه پلیس ویژه نوروز دائر کرده ایم
  • به گزارش شهرکریمه نشست خبری نیروی انتظامی قم با حضور شورای فرماندهی و جمعی از اصحاب رسانه استان قم برگزار شد.

    در این برنامه که به عنوان آخرین برنامه سال ۱۳۹۶ ، گزارش سالیانه و اعلام تمهیدات نوروزی پلیس قم برگزار شد آمارهای مختلفی از سوس یردار مجتبایی اعلام گردید که در این میام موفقیت ۸۷/۷ درصدی پلیس قم در انجام ماموریت ها از مهم ترین آن بود.

    سردار مجتبایی پلیس قم را در هنگام بروز اغتشاشات اخیر در رده موفق ترین یگان ها معرفی و رمز موفقیت آن را اعتماد مردم دانست.

    وی با اشاره به طرح انتظامی، ترافیکی و عملیاتی پلیس در نوروز ۹۷، گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از ۲۴اسفندماه امسال در قم آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
    وی شعار نوروزی پلیس در سال جدید را «آرامش بهاری با نظم و امنیت» عنوان کرد و افزود: علاوه بر اقدام های پلیس، برای تامین نظم و امنیت نیازمند مشارکت مردم هستیم و امیدواریم آنان با عمل به توصیه های پلیس، ماموران انتظامی را در این امر یاری کنند.

    وی افزود: پلیس قم نسبت به سایر استان‌ها در مدیریت تعارضات اجتماعی بسیار موفق عمل کرده، و در چنین مواردی مردم با تعامل با پلیس به علت صبغه رفتاری مناسب موردتوجه مردم بوده است.

    فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در حوزه سرقت در سرقت‌های خرد شاهد افزایش بوده‌ایم، گفت: در سرقت‌های خشن کاهش داشته‌ایم و ۵۴ درصد سرقت‌ها کشف‌شده، همچنین تعداد سارقان دستگیرشده ۱۷ درصد افزایش پیداکرده است.

    سردار مجتبایی با اشاره به کشف شش تن موارد مخدر و رشد ۳ درصدی نسبت به سال گذشته، ابراز کرد: در حوزه قاچاق کالا ۲۶ درصد افزایش دستگیری داشته که اموال کشف‌شده ازنظر حجمی ۱۰۰ درصد و ازنظر ارزش ریالی ۲۲ درصد رشد کرده است.

    وی ادامه داد: ارزش ریالی این حوزه ۱۵ میلیارد تومان بوده است، ۱۹ درصد کاهش کشته‌شدگان در سوانح رانندگی در استان قم داشته‌ایم، و پلیس استان قم جزو سه استان برتر کشور در این بخش بوده است.

    فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه ۳۰۰ هزار موتورسیکلت در استان قم تردد می‌کنند ولی از برخوردهای انتظامی و ترافیکی کوتاه نیامده و با مدیریت این بخش مشکلات مربوط به این بخش را به کمترین حد برسانیم، تصریح کرد: سال گذشته ۲۴ هزار موتورسیکلت‌های که مشکل داشته‌اند برخورد شده است.

    سردار مجتبایی بیان کرد: در سامانه ۱۱۰، ۶۲۰ هزار تماس تلفنی ثبت‌شده و ۳۴ هزار عملیات پلیسی در حوزه‌های مختلف انجام‌شده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.