[ad_1] محمد جواد متقیان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی پس از پایان لیگ برتر تیراندازی مردان رده بندی تیمی و انفرادی لیگ برتر تیراندازی را اعلام کرد که بر این اساس تیم هیئت تیراندازی قم علاوه بر کسب رتبه تیمی، یک عنوان انفرادی را نیز به دست آورده است. وی افزود: […]

[ad_1]

محمد جواد متقیان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی پس از پایان لیگ برتر تیراندازی مردان رده بندی تیمی و انفرادی لیگ برتر تیراندازی را اعلام کرد که بر این اساس تیم هیئت تیراندازی قم علاوه بر کسب رتبه تیمی، یک عنوان انفرادی را نیز به دست آورده است.

وی افزود: تیم هیئت تیراندازی قم در لیگ برتر در جایگاه چهارم قرار گرفت که با توجه به فاصله قابل توجه توانمندی‌های مالی و به تبع آن نیروی انسانی این تیم با تیم‌های مدعی لیگ، کسب رتبه چهارم نمی‌تواند رتبه نامناسبی تلقی شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: علاوه بر کسب رتبه تیمی، در بخش انفرادی نیز یکی از عناوین برتر به تیم هیئت تیراندازی قم اختصاص یافته به طوری که در رشته تپانچه بادی جوانان، محمدمهدی حیدری تیرانداز نوجوان قم در اولین حضور خود در لیگ برتر توانست مقام سوم این رده بندی را کسب کند.

متقیان نژاد بیان داشت: این تیرانداز نوجوان یکی از محصولات طرح استعدادیابی هیئت تیراندازی استان قم است که با وجود سن و سال کم و در عین شگفتی به سرعت پیشرفت کرد و در لیگ برتر مسابقه داد و تبدیل به یکی از استعدادهای مهم تیراندازی قم و کشور شده است.

وی با اشاره به حضور تیم بانوان قم در لیگ برتر بانوان عنوان کرد: در بخش بانوان نیز تیم تیراندازی قم با ترکیبی عمدتاً تشکیل شده از نفرات بومی در لیگ برتر حضور قابل قبولی داشت و رقابت با چهره‌های برتر تیراندازی ایران که در میادین جهانی و آسیایی صاحب مدال هستند یک تجربه بسیار ارزشمند برای تک تک نفرات ما به حساب می‌آید.

[ad_2]