به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، در پی انتشار خبری در فضای مجازی و در گروه آیت الله علی محمدی یکی از سه نامزد مجلس خبرگان رهبری مبنی بر اینکه ایشان از جمله نامزدهای مورد تایید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هستند؛ ستاد تبلیغات انتخابات آیت الله حبیب الله مهمان نواز […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، در پی انتشار خبری در فضای مجازی و در گروه آیت الله علی محمدی یکی از سه نامزد مجلس خبرگان رهبری مبنی بر اینکه ایشان از جمله نامزدهای مورد تایید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هستند؛ ستاد تبلیغات انتخابات آیت الله حبیب الله مهمان نواز به این موضوع واکنش نشان داد.

حجت الاسلام علیرضا احمدی رئیس ستاد انتخابات آیت الله حبیب الله مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب این خبر گفت: صبح امروز لیستی در یک کانال خبری به نقل از تسنیم و کانال آیت الله علی محمدی دیگر نامزد مجلس خبرگان رهبری در این استان منتشر شد، که نام ایشان را جزو نامزدهای مورد تایید و حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرده بود.

وی اظهار داشت: با تماسی که با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گرفتم، این خبر از سوی جامعه مدرسین به شدت تکذیب شد.

حجت الاسلام احمدی افزود: تنها حکم صادر شده از سوی جامعه مدرسین برای اینجانب به عنوان رئیس ستاد آیت الله مهمان نواز نامزد مورد تایید جامعه مدرسین بوده است.

تکذیب خبر از سوی ستاد آیت الله محمدی

تلاش خبرنگار مهر با آیت الله محمدی به دلیل شرکت ایشان در جلسه سخنرانی میسر نشد اما حجت الاسلام اسدی رئیس ستاد ایشان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اظهار بی اطلاعی از انتشار این مطلب در فضای مجازی گفت: بنده حضور آیت الله محمدی را در لیست جامعه مدرسین تا این لحظه تکذیب می‌کنم.

گفتنی است: در این کانال فضای مجازی با عنوان «فرزندی از خراسان» که با لوگوی تصویر آیت الله علی محمدی منتشر شده است؛ نام ایشان در اقدامی نادرست در لیست نامزدهای مجلس خبرگان رهبری مورد تایید جامعه مدرسین جعل شده است.

خراسان شمالی با دارابودن هشت شهرستان و ۹۲۹ هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

هم اکنون آیت الله حبیب الله مهمان نواز، حجت الاسلام سید حمید وحلی شهریاری و آیت الله علی محمدی سه نامزد خبرگان رهبری در این استان با یکدیگر رقابت دارند.