[ad_1] علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی جوانان پسر کشور در خرم آباد روز جمعه پایان یافت و حاصل حضور تیم دو و میدانی قم با نام شهاب دانش در این مسابقات کسب عنوان نایب قهرمانی در مجموع امتیازات مواد مختلف بود. وی افزود: در این رقابت‌ها دو […]

[ad_1]

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی جوانان پسر کشور در خرم آباد روز جمعه پایان یافت و حاصل حضور تیم دو و میدانی قم با نام شهاب دانش در این مسابقات کسب عنوان نایب قهرمانی در مجموع امتیازات مواد مختلف بود.

وی افزود: در این رقابت‌ها دو و میدانی کاران قمی با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز عملکردی قابل توجه داشتند و بار دیگر توانمندی‌های دو و میدانی قم را به نمایش گذاشتند و پس از مدال برنز زهرا رضای در ماده هفتگانه مسابقات نوجوانان دختر کشور، این بار پسران کام دو و میدانی قم را شیرین کردند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: علی سلامتیان در ماده ۱۱۰ متر با مانع با زمان ۱۴.۲۷ ثانیه بالاتر از نمایندگان تهران و زنجان قهرمان و طلایی شد. چند هفته قبل در مرحله اول لیگ طلایی هم قهرمان شده بود و حالا ۶۶ صدم ثانیه عملکردش را نسبت به لیگ طلایی بهبود بخشیده است.

رضایی بیان داشت: دومین مدال طلای تیم قم در بخش تیمی به دست آمد و تیم ۴ در ۱۰۰ متر امدادی قم با رکورد ۴۳.۴۲ ثانیه و با ترکیب مهدی حاجیلو، علی محمدعلی زابلی، علی سلامتیان و امیر مقدمی قهرمان جوانان ایران شد.

وی عنوان کرد: در ماده ۴۰۰ متر با مانع امیر مقدمی دو و میدانی کار تیم شهاب دانش قم با رکورد ۵۷.۰۴ ثانیه به مقام سوم دست یافت و در ماده پرتاب وزنه محمدتقی مهرعلی از تیم شهاب دانش قم با عملکرد ۱۵.۰۰ متر صاحب نشان برنز شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: در ماده پرش با نیزه سید علی حسینی از تیم شهاب دانش قم با رکورد ۴ متر طلا گرفت و دیگر پرنده قمی علی محمدعلی زابلی با رکورد ۳.۸۰ صاحب نشان نقره شد تا در مجموع تیم قم در جایگاه دوم کشور قرار گیرد.

[ad_2]