×
×

نباید مردم رنج گرانی و فقر و بیکاری را بکشند/مردم حق بزرگی برگردن ما دارند

  • کد نوشته: 6446
  • حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفت: این مردم حق بزرگی برگردن ما دارند این مردمی که برای انقلاب و نظام جان دادن خون دادن تا این کشور در امنیت باشد نباید رنج گرانی و فقر و بیکاری را بکشند.

    نباید مردم رنج گرانی و فقر و بیکاری را بکشند/مردم حق بزرگی برگردن ما دارند
  • به گزارش شهرکریمه به نقل از  خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی صبح امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگوکرد.

    حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه توفیق خدمت به استان اهلبیت علیهم السلام بسیار مهم است، اظهار داشت: امروز خدمت شما در این آستان مقدس بسیار توفیق بزرگی است و انصافا در این مدت کم، خدمات شایسته ای انجام شد.

    وی ضمن تقدیر از فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین رییسی در آستان قدس رضوی، تصریح کرد: خدمات آستان قدس به خصوص به محرومان و مستضعفان جامعه بسیار چشمگیر بوده است که الحمدلله شما در انجام آن موفق بوده اید و ان شاالله روز به روز گسترش یابد.

    این مرجع تقلید در ادامه افزود: خدمت به انقلاب و نظام ولایی برای مسوولان ما یک فرصت است که همه باید این فرصت را غنیمت شمرده و به فکر خدمت به مردم باشند و توقع داریم مسوولان و هرکسی سهمی در اداره کشور دارد با جدیت و وحدت و همدلی حول محور ولی فقیه به فکر خدمت باشد.

    وی ادامه داد: این مردم حق بزرگی برگردن ما دارند این مردمی که برای انقلاب و نظام جان دادن خون دادن تا این کشور در امنیت باشد نباید رنج گرانی و فقر و بیکاری را بکشند.

    حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: دشمن با تمام قوا به جنگ با ما آمده و رسماً علیه ملت ایران حرکت می کند که باید محکم درمقابل آنها ایستاد و خوشبینی را کنار گذاشت و راه مقابله حداقل اقدام متقابل است.

    این مرجع تقلید شخصیت آقای رییسی را انقلابی،  متدین و دلسوز نظام و انقلاب توصیف کرد.

    در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رییسی گزارشی از فعالیتهای آستان قدس رضوی بیان کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.