×
×

نخستین گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 4618
  • به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید رفیعی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این سازمان، اظهار کرد: نخستین گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم با عنوان جوانه‌های زینبی همزمان با پنجشنبه پایانی سال در آرامستان بهشت معصومه(س) برگزار می‌شود. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: غرفه‌های فرهنگی و مسابقات تفریحی و ورزشی در […]

    نخستین گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود
  • به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید رفیعی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این سازمان، اظهار کرد: نخستین گردهمایی فرزندان شهدای مدافع حرم با عنوان جوانه‌های زینبی همزمان با پنجشنبه پایانی سال در آرامستان بهشت معصومه(س) برگزار می‌شود.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: غرفه‌های فرهنگی و مسابقات تفریحی و ورزشی در چهار بوستان فدک، بنیادی، مهدی و غدیر برپا می‌شود و امکاناتی برای انجام فعالیت‌های ورزشی در این بوستان‌ها فراهم شده است.

    رفیعی به دیگر اقدامات فرهنگی این سازمان اشاره کرد و گفت: در ۱۲ بوستان سطح شهر نماز جماعت اقامه می‌شود، نشریه‌ای برای شهروندان قمی و مجله‌ای برای مسافران نوروزی در حال آماده‌سازی هستیم که نشریه مربوط به مسافران نوروزی در محل عوارضی قم تهران توزیع می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: غرفه‌‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در بوستان غدیر در روز طبیعت با همکاری شهرداری و سازمان مدیریت پسماند برپا می‌شود.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: برنامه استیج هر شب در بوستان بنیادی در ایام نوروز برگزار می‌شود، نمایشگاهی در میدان نبوت برپا شده که محصولات فرهنگی، مشاوره، پرسش و پاسخ و نمایش فیلم و کلیپ همراه حضور کارشناس به مخاطبان ارائه می‌شود.

    رفیعی یادآور شد: در صورت همکاری و مشارکت تور قم گردی را نیز امسال برگزار می‌کنیم تا بهترین استفاده از ایام نوروز انجام شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.