حجت‌الاسلام ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قرآن و عترت مخصوص خانواده‌های طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌‌شرقی آذرماه سال‌جاری در تبریز برگزار می گردد. وی اضافه کرد: این مسابقات در سه رتبه سنی کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه بخش […]

نخستین دوره مسابقات قرآن مخصوص خانواده‌‌های طلاب در تبریز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قرآن و عترت مخصوص خانواده‌های طلاب و روحانیون استان آذربایجان‌‌شرقی آذرماه سال‌جاری در تبریز برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در سه رتبه سنی کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه بخش شفاهی، کتبی و علمی و هنری برگزار خواهد گردید.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی علاوه بر این به رشته‌های بخش کتبی اشاره نمود و اظهار کرد: محافظت سوژه ای و مفاهیم آیات منتخب، مفاهیم سوره، مفاهیم ادعیه و زیارات و احکام مخصوص از رشته های بخش کتبی هست.

وی تالیف، تحقیق، گردآوری، انتهاء نامه، مقاله، طراحی، گرافیک، نگارگری، قالی بافی و آثار تجسمی را از رشته‌های بخش فرهنگی و هنری این دوره از مسابقات برشمرد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ثبت اسم برای شرکت در این مسابقات تا انتهاء آبان ماه ماه صورت می‌گیرد، اظهار کرد: علاقه‌‌مندان می‌توانند جهت اکتساب اطلاعات زیادتر و ثبت اسم در این مسابقات، به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی واقع در خیابان شهید مطهری، روبروی خانه مشروطیت، کوچه حکیم، جنب مسجد جامع مراجعه و یا با شماره های ۰۴۱۳۵۲۳۷۲۲۲ و ۰۴۱۳۵۲۳۷۴۱۷ داخلی ۱۰۲-۱۰۸ ارتباط دریافت کنند.

انتهای پیام