×
×

نخستین روز کاری آیت الله بوشهری پس از عمل جراحی

  • کد نوشته: 24110
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، آیت الله حسینی بوشهری امروز چهارشنبه بعد از گذراندن دوره نقاهت ۴۰ روزه، پس از انجام عمل جراحی قلب با تشرف به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اولین روز کاری خود را با زیارت کریمه اهل بیت (س) و دعا برای سلامتی مومنین آغاز کرد. دبیر شورای عالی […]

    نخستین روز کاری آیت الله بوشهری پس از عمل جراحی
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، آیت الله حسینی بوشهری امروز چهارشنبه بعد از گذراندن دوره نقاهت ۴۰ روزه، پس از انجام عمل جراحی قلب با تشرف به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اولین روز کاری خود را با زیارت کریمه اهل بیت (س) و دعا برای سلامتی مومنین آغاز کرد.

    دبیر شورای عالی حوزه های علمیه پس از زیارت، با حضور در دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه در دیداری صمیمی با کارکنان این دبیرخانه با استناد به دعای شریف پانزدهم صحیفه سجادیه توصیه های اخلاقی را ارائه نمود.

    آیت الله حسینی بوشهری در ادامه شرح این دعا بیان داشت: همانگونه که سلامتی نعمت است، بیماری ها نیز نعمت هستند و بندگان خدا در هر حال باید شکرگزار خداوند متعال باشند.

    حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم و دعا برای سلامتی و بهبودی کامل دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های دبیرخانه در این مدت به ایشان ارائه کرد. /۹۲۴/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.