[ad_1] محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز قم یک پینگ پنگ باز قمی موفق شد در مسابقات تور ایرانی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و این موفقیت ارزشمند در اولین مرحله تور ایرانی نوجوانان پسر کشور در تهران به دست آمد. وی افزود: […]

[ad_1]

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز قم یک پینگ پنگ باز قمی موفق شد در مسابقات تور ایرانی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و این موفقیت ارزشمند در اولین مرحله تور ایرانی نوجوانان پسر کشور در تهران به دست آمد.

وی افزود: این مسابقات روز شنبه به پایان رسید و سید علی سجادیان پینگ پنگ باز قمی موفق شد با شکست دادن تمامی حریفان خود به دیدار نهایی برسد و در این مرحله در رقابتی دشوار و نزدیک امیر محمد زرین کلاه از تهران را ۳ بر ۲ شکست دهد و قهرمان شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: سجادیان برای قهرمانی باید از مانع سختی به نام محمد امین صمدی بازیکن تیم ملی از تهران عبور می‌کرد و در حالی که کمتر کسی برای سجادیان شانس پیروزی در نیمه نهایی را متصور بود اما توانست صمدی را ۳ بر ۲ مغلوب کند.

عموییان بیان داشت: موفقیت سید علی سجادیان نشان دهنده غنای بالای تنیس روی میز قم است چنان که پیش از این پویا وفایی موفقیت‌های پررنگی به دست آورده بود و اکنون سجادیان نشان داده که می‌تواند در آینده به یکی از ستاره‌های تنیس روی میز ایران در تیم ملی تبدیل شود.

وی عنوان کرد: سید علی سجادیان در مرحله یک هشتم نهایی، همشهری خود محمدرضا حکانی را ۳ بر یک شکست داد. همچنین محمد حسن حبیبی از قم در یک هشتم نهایی و مهدی حشم بان و محمدرضا سیفی در یک شانزدهم نهایی از دور مسابقات کنار رفتند.

[ad_2]