[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم بیان کرد: مقام معظم رهبری دارای روحیه تواضع هستند و در پست مقام ولایت بسیار عالی عمل کرده و عمل می‌کنند و افتخار می‌کنیم این ولایت به دست […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم بیان کرد: مقام معظم رهبری دارای روحیه تواضع هستند و در پست مقام ولایت بسیار عالی عمل کرده و عمل می‌کنند و افتخار می‌کنیم این ولایت به دست ایشان است.

وی بیان کرد: رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی عمل کردند و رشادت‌های بسیاری را از خود برجای گذاشتند.

این مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس جان خود را کف دست گذاشتند و به مقام والای شهادت رسیدند و یا زخمی و جانباز شدند و دارای اجر معنوی بسیاری هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی برکات بسیاری را به همراه داشته است و ثمرات آن را به خوبی می توان مشاهده کرد.

آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: با گذشت ۴۰ سالگ از انقلاب اسلامی شاهد ثمرات و برکات آن هستیم که این امر به دلیل قابلیت وجود رهبری و اخلاص مرحوم امام خمینی(ره) است.

وی گفت: مراسم اربعین حسینی(ع) دارای آثار بسیاری است که می‌توان آن را به خوبی مشاهده کرد.

این مرجع تقلید، پیاده‌روی اربعین را مولود انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و افزود: دوران هشت ساله جنگ تحمیلی جهان را دگرگون کرد و علی‌رغم فشار و مشکلاتی که دشمن برای کشورمان ایجاد کرد اما روح مقاومتی که در ملت ایران وجود دارد سبب ایستادگی در برابر دشمن شده و این موضوع به برکت اخلاص است.

وی با بیان اینکه باید نسبت به بازماندگان انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید نسل جوان از رشادت و ایثار رزمندگان آگاه شده و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.

[ad_2]