آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید به قرآن‌کریم توجه کنند، گفت: باید نسل جوان را به گونه‌ای تربیت کنیم که فرزندان قرآن و عترت باشند. به گزارش شهرکریمه،آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم اظهار داشت: قرآن کریم کلام خداوند بوده و سخن حقی است که باید از آن […]

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید به قرآن‌کریم توجه کنند، گفت: باید نسل جوان را به گونه‌ای تربیت کنیم که فرزندان قرآن و عترت باشند.

به گزارش شهرکریمه،آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم اظهار داشت: قرآن کریم کلام خداوند بوده و سخن حقی است که باید از آن در زندگی بهره‌مند شویم.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اهمیت قرآن کریم در اسلام افزود: قرآن و عترت همواره همراه یکدیگر هستند و نباید از هم جدا شوند، کلام امام معصوم و کلام خداوند باید در کنار یکدیگر باشند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با قرآن‌کریم و معارف الهی عنوان کرد: قرآن‌کریم از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید نقطه مطلوب خود را قرآن قرار داده و دانشجویان با کلام الهی آشنا شوند.

وی با اشاره به لزوم آموزش قرآن در کنار دروس‌ دانشگاهی گفت: فراگیری علم مهم است اما باید دانشجویان و نسل‌جوان را قرآنی تربیت کنیم، حفظ و ترتیل قرآن کریم بسیار خوب است اما در کنار آن باید توجه ویژه‌ای به مفهوم آیات الهی شود و محور تربیت فرزندانمان را بر اساس کلام الهی قرار دهیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید به قرآن کریم توجه کنند، تصریح کرد: باید نسل جوان را به‌گونه‌ای تربیت کنیم که فرزندان قرآن و عترت باشند.

منبع: تسنیم